دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری , 2019-11-28

عنوان : ( بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت، بازاریابی رسانه های اجتماعی و نوآوری خدمات بر رضایت مشتری )

نویسندگان: زهرا احسن پور , آفاق ارجمندی نژاد , مجتبی پورسلیمی ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

مسئولیت اجتماعی هشرکت ا و بازاریابی رسانههای اجتماعی یکی از هایموضوع حساس و عنصری مهم و یاتیح در ارتباطات در صنعت گردشگری به ویژه هتلها برای کسب رضایت مشتری در سال های اخیر بوده از این رو این است. پژوهش با هدف بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت، بازاریابی رسانه های اجتماعی و نوآوری خدمات بر رضایت شتری انجامم شده است. لذا تحقیق حاضر از نظر کاربردی هدف، و از نظر ماهیت، توصیفی - پیمایشی و از نوع میدانی است. جامعه آماری تحقیق مشتریان هتلهای سه ستاره مشهد می باشد. افزون بر این با استفاده از فرمول کوکران حجم نمونه 383نفر برآورد و پرسشنامه به روش در دسترس بین اعضای جامعه توزیع گردید. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه است که از روایی و پایایی مناسب برخوردار است. دادههای گردآوری شده، در دو بخش توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. در بخش توصیفی با استفاده از نرم افزار ) (SPSSو در بخش استنباطی با بهره گیری از روش مدل یابی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار لیزرل ) )LISRELهایفرضیه تحقیق و کل مورد مدل تحقیق قرار گرفت. آزمون یافتههای پژوهش بیانگر آن است که هر سه متغیر مسئولیت اجتماعی شرکت بازاریابی رسانه ، های اجتماعی و نوآوری خدمات بر رضایت مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد

کلمات کلیدی

کت یاجتماع تیولمسئ اب خدمات
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1097799,
author = {زهرا احسن پور and آفاق ارجمندی نژاد and پورسلیمی, مجتبی},
title = {بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت، بازاریابی رسانه های اجتماعی و نوآوری خدمات بر رضایت مشتری},
booktitle = {دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری},
year = {2019},
location = {ايران},
keywords = {کت یاجتماع تیولمسئ اب خدمات},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت، بازاریابی رسانه های اجتماعی و نوآوری خدمات بر رضایت مشتری
%A زهرا احسن پور
%A آفاق ارجمندی نژاد
%A پورسلیمی, مجتبی
%J دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
%D 2019

[Download]