اولین کنفرانس علمی بین المللی مدیریت، اقتصادکاربردی و تجارت , 2017-08-22

عنوان : ( ( بررسی تاثیر ارزش ادراک شده مشتریان بر وفاداری مشتریان بانک سپه استان خراسان شمالی با نقش میانجی گری رضایت مشتریان ) )

نویسندگان: مجتبی پورسلیمی , آیت اله محمد زاده بهار ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

در محیط رقابتی و پرچالش امروزی سازمان ها بیش از هرر چیر بر ایجاد روابط پایدار و سودآور با مشتریان تأکیرد مری کننرد.. بنرابراین هدف از انجام این تحقیق ، بررسی تاثیر ارزش ادراک شده مشرتریان بر وفاداری مشتریان بانک سپ استان خراسان شمالی با نقش میانجی گری رضایت مشتریان می باشد . روش تحقیق حاضر ، کراربردی و از نوع توصیفی -پیمایشری مری باشرد و از روش مرد یرابی معراد ساختاری استفاده شده است . داده های مورد نظر از برین مشرتریان بانک سپ استان خراسان شمالی با اسرتفاده از ابر ار پرسشرنام کر روایی و پایایی آن مورد تأیید قررار گرفتر و بر روش نمونر گیرری تصادفی ساده ، جمع آوری شرده اسرت . در نهایرت داده هرای 384 پرسشنام با استفاده از ازنرم اف ار Lisrelو SPSSمرورد تج یر و تحلیل قرار گرفت است . یافت های حاصل از این پژوهش نشران داده است ک کیفیت ادراک شرده و انتظرارا مشرتریان برر ارزش ادراک شده تاثیر مثبت و معناداری دارد . همچنین ارزش ادراک شده تراثیر مثبتی بر رضایت مشتریان و وفراداری مشرتریان دارد و نیر رضرایت مشتریان بر وفاداری مشتریان تاثیر مثبت و معناداری دارد و درنهایت اثر مثبت و معنادار ارزش ادراک شده مشتریان بر وفاداری مشتریان با نقش واسط گری رضایت مشتریان تایید شد

کلمات کلیدی

, ارزش ادراک شده, انتظارا مشتریان , رضرایت مشرتریان , کیفیرت ادراک شده , وفاداری مشتریان
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1097801,
author = {پورسلیمی, مجتبی and آیت اله محمد زاده بهار},
title = {( بررسی تاثیر ارزش ادراک شده مشتریان بر وفاداری مشتریان بانک سپه استان خراسان شمالی با نقش میانجی گری رضایت مشتریان )},
booktitle = {اولین کنفرانس علمی بین المللی مدیریت، اقتصادکاربردی و تجارت},
year = {2017},
location = {ايران},
keywords = {ارزش ادراک شده، انتظارا مشتریان ، رضرایت مشرتریان ، کیفیرت ادراک شده ، وفاداری مشتریان},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T ( بررسی تاثیر ارزش ادراک شده مشتریان بر وفاداری مشتریان بانک سپه استان خراسان شمالی با نقش میانجی گری رضایت مشتریان )
%A پورسلیمی, مجتبی
%A آیت اله محمد زاده بهار
%J اولین کنفرانس علمی بین المللی مدیریت، اقتصادکاربردی و تجارت
%D 2017

[Download]