عنوان : ( تأثیر رفتار هم خلقی ارزش مشتری بر خرسندی به واسطه عملکرد خدمات )
نویسندگان: امیر محمد فکور ثقیه , اعظم اردشیری , نازنین تاتاری ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
در ع صر فرا صنعتی، سازمانهای خدماتی دریافتهاند که لازمه بقا در ف ضای ک سب و کار، ارزش آفرینی برای م شتریان ا ست. در واقع، آنها باید بر عرضه محصولاتی که با خواسته و نیاز مشتریان انطباق بیشتری داشته باشد، متمرکز شوند. همخلقی ارزش با م شارکت دادن م شتری در فرآیند طراحی مح صول میتواند راهکار منا سبی در این زمینه با شد. بنابراین این مطالعه به برر سی رفتار همخلقی ارزش مشتتتری به منظور تعیین تأثیر آن بر خرستتندی مشتتتریان میپردازد. نمونه آماری شتتامل مشتتتریان بانک صادرات م شهد ا ست که طور تصادفی انتخاب شدند و حجم آن با ا ستفاده از فرمول کوکران 384 نفر تعیین گردید. برای آزمون فرضیهها، از مدل معادلات ساختاری و نرم افزار آموس استفاده شد و دادههای گردآوری شده از طریق پرسشنامه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که رفتار همخلقی ارزش مشتری به واسطه عملکرد خدمات درک شده و کمک ادراک شده در رفاه دیگران بر خرستتندی اثرگرار استتت. همچنین فردگرائی رابطه عملکرد خدمات درک شتتده بر خرستتندی و معگرائی رابطه کمک ادراک شده در رفاه دیگران بر خرسندی را تعدیل میکند.
کلمات کلیدی
, هم خلقی ارزش مشتری, خرسندی, کمک ادراک شده, عملکرد خدمات درک شده.@inproceedings{paperid:1099106,
author = {فکور ثقیه, امیر محمد and اعظم اردشیری and تاتاری, نازنین},
title = {تأثیر رفتار هم خلقی ارزش مشتری بر خرسندی به واسطه عملکرد خدمات},
booktitle = {سومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد},
year = {2024},
location = {ايران},
keywords = {هم خلقی ارزش مشتری، خرسندی، کمک ادراک شده، عملکرد خدمات درک شده.},
}
%0 Conference Proceedings
%T تأثیر رفتار هم خلقی ارزش مشتری بر خرسندی به واسطه عملکرد خدمات
%A فکور ثقیه, امیر محمد
%A اعظم اردشیری
%A تاتاری, نازنین
%J سومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
%D 2024