عنوان : ( یادگیری از طریق عمل: اثربخشی روشهای آموزش فعال در مراکز صنعتی )
نویسندگان: علی برائی , مرتضی کرمی ,چکیده
آموزش ضمن خدمت کارکنان در کشور ما موضوعی است که اهمیت و ارزش خود را به نحوی شناسانده و یکی از برنامههای اساسی دولت محسوب شود می ؛ ساز تغییر رفتار اما غفلت از عوامل زمینه کارکنان تواند می موجب شود تا سرعت بهبود سازمان ها در بین ها معادل با سرعت شیوع و گسترش آموزش کارکنان نباشد )معین نژاد، صارمی و کاوه، 1393؛ تیرانداز و جاللی، 1391؛ وثوقی و نامدار، (. در 1390 کارگیری روش انتخاب و به های آموزش کارکنان باید مؤلفههای متعددی را در نظر گرفت تا این انتخاب، انتخابی درست و اثربخش باشد. مؤلفه ازجمله هایی که باید در انتخاب روش آموزش قرار گیرد موردتوجه میتوان به فعال بودن روش، درگیر کردن حواس مختلف فراگیران، ترغیب فراگیران، اعتبار و ارزش، کارایی و ثمربخشی، انعطافپذیری، سازگاری با سایر روشها، ایجاد رابطه صمیمی بین آموزشگر و فراگیران و فراگیران با فراگیران، تناسب با عالیق، نیازها، زمینه شغلی، آمادگی و تجارب فراگیران اشاره کرد )محبوبی و 1388ایزدپناه، (.
کلمات کلیدی
, یادگیری از طریق عمل, اثربخشی, آموزش صنعتی@inproceedings{paperid:1100702,
author = {برائی, علی and کرمی, مرتضی},
title = {یادگیری از طریق عمل: اثربخشی روشهای آموزش فعال در مراکز صنعتی},
booktitle = {اولین همایش ملی برنامه درسی و اشتغال},
year = {2020},
location = {مشهد, ايران},
keywords = {یادگیری از طریق عمل، اثربخشی، آموزش صنعتی},
}
%0 Conference Proceedings
%T یادگیری از طریق عمل: اثربخشی روشهای آموزش فعال در مراکز صنعتی
%A برائی, علی
%A کرمی, مرتضی
%J اولین همایش ملی برنامه درسی و اشتغال
%D 2020