دومین همایش ملی بازاریابی , 2024-10-30

عنوان : ( تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر تمایل گردشگران به انتخاب اقامتگاههای بومگردی با نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی )مورد مطالعه: استان اصفهان )

نویسندگان: زهرا شکرچی زاده اصفهانی ,

بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

کلمات کلیدی

برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1102397,
author = {شکرچی زاده اصفهانی, زهرا},
title = {تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر تمایل گردشگران به انتخاب اقامتگاههای بومگردی با نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی )مورد مطالعه: استان اصفهان},
booktitle = {دومین همایش ملی بازاریابی},
year = {2024},
location = {ايران},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر تمایل گردشگران به انتخاب اقامتگاههای بومگردی با نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی )مورد مطالعه: استان اصفهان
%A شکرچی زاده اصفهانی, زهرا
%J دومین همایش ملی بازاریابی
%D 2024

[Download]