دومین همایش ملی بازاریابی , 2024-10-30
عنوان : ( تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر تمایل گردشگران به انتخاب اقامتگاههای بومگردی با نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی )مورد مطالعه: استان اصفهان )
نویسندگان: زهرا شکرچی زاده اصفهانی ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.
@inproceedings{paperid:1102397,
author = {شکرچی زاده اصفهانی, زهرا},
title = {تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر تمایل گردشگران به انتخاب اقامتگاههای بومگردی با نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی )مورد مطالعه: استان اصفهان},
booktitle = {دومین همایش ملی بازاریابی},
year = {2024},
location = {ايران},
}
%0 Conference Proceedings
%T تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر تمایل گردشگران به انتخاب اقامتگاههای بومگردی با نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی )مورد مطالعه: استان اصفهان
%A شکرچی زاده اصفهانی, زهرا
%J دومین همایش ملی بازاریابی
%D 2024