Title : ( تحقیق کیفی در مدیریت و بازرگانی )

علی اکبر عنابستانی, امید علی خوارزمی, ,

چکیده

کتاب حاضر در داقع پاسخی به نیازهای ندریس و تجربه محقق در دانشگاه‌های کشورهای زلاندنو، استرالیا، چین، فنلاند و ایالات متحده امریکا به شمار می‌رود. مطالب کتاب در هفت بخش و نوزده فصل در رابطه با دیدگاه‌های فلسفی، اخلاقیات، روش‌های تحقیق کیفی، روش‌های جمع‌اوری داده‌ها، تحلیل داده‌های کیفی، نگارش و چاپ تحقیق و نتیجه‌گیری تنظیم شده است. این کتاب می‌تواند مورد استفاده محققین داخلی در حوزه‌های عمومی علوم انسانی و اجتماعی به ویژه متخصصین، اساتید و دانشجویان در رشته‌های مدیریت منابع انسانی، مدیریت امور شهری، برنامه‌ریزی شهری و روستایی و غیره قرار گیرد.

کلمات کلیدی


روش تحقیق- مدیریت, روش تحقیق- مدیریت