Title : ( تحقیقات بازار (یک راهنمای عملی) )

آذر کفاش پور, شیلا منظم ابراهیم پور ,

چکیده

فصل اول؛ مقدمه . 9 . فصل دوم؛ طرح تحقیقات بازار 25 . فصل سوم؛ تحقیقات کتابخانه ای41 . فصل چهارم؛ گروههای تمرکز 59 . فصل پنجم؛ مصاحبه عمیق 7 . فصل ششم؛ مشاهده 87 . فصل هفتم؛ نمونهگیری و آمار 97 . فصل هشتم؛ طراحی پرسشنامه 115 . فصل نهم؛ مصاحبه رو در رو 141 . فصل دهم؛ مصاحبه تلفنی 155 . فصل یازدهم؛ پرسشنامههای خودتکمیلی 163 . فصل دوازدهم؛ بررسیهای الکترونیکی 179 . فصل سیزدهم؛ تحلیل دادهها 1

کلمات کلیدی


تحقیق-بازار-مشتری-محصول -قیمت-نوزیع-تبلیغات-طرح تحقیق-مطالعات میدانی-, تحقیق-بازار-مشتری-محصول -قیمت-نوزیع-تبلیغات-طرح تحقیق-مطالعات میدانی-