دوازدهمین کنفرانس دینامیک شاره ها , 2009-04-28

عنوان : ( ترکیب روش های حجم کنترل و تفاضل محدود جهت مدل کردن جریان بین پره های توربین و بهینه ساری آن به کمک روش معکوس )

نویسندگان: محمدرضا مه پیکر , ادریس یوسفی راد , اسماعیل لکزیان ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

ار آنجا که در حل جریان بین پره یک توربین، روش حجم کنترلی در کناره های دیواره و روش های تفاضل محدود در نقاط مرکزی محدوده دارای جوابهای بهتری هستند. در ایت نحقیق مدل سازی جریان بین پره های توربین با روش حجم کنترل دنتون و روش تفاضل محدود مک کورمک صورت می پذیرد و از مهندسی معکوس جهت بهینه سازی این روش ترکیبی استفاده می شود

کلمات کلیدی

, روش ترکیبی, روش مهندسی معکوس, حجم کنترل, تفاضل محدود
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1011033,
author = {مه پیکر, محمدرضا and یوسفی راد, ادریس and لکزیان, اسماعیل},
title = {ترکیب روش های حجم کنترل و تفاضل محدود جهت مدل کردن جریان بین پره های توربین و بهینه ساری آن به کمک روش معکوس},
booktitle = {دوازدهمین کنفرانس دینامیک شاره ها},
year = {2009},
location = {بابل, ايران},
keywords = {روش ترکیبی- روش مهندسی معکوس- حجم کنترل- تفاضل محدود},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T ترکیب روش های حجم کنترل و تفاضل محدود جهت مدل کردن جریان بین پره های توربین و بهینه ساری آن به کمک روش معکوس
%A مه پیکر, محمدرضا
%A یوسفی راد, ادریس
%A لکزیان, اسماعیل
%J دوازدهمین کنفرانس دینامیک شاره ها
%D 2009

[Download]