عنوان : ( چالش ها و موانع فراروی بانکداری نوین در ایران )
نویسندگان: شمس الدین ناظمی , علی میرابی ,چکیده
در این مقاله ابتدا به بررسی فرایند مشارکت مشتریان در تولید و ارائه خدمت و عوامل تاثیر گذار بر مشارکت اثر بخش مشتریان و مزایایی که از این مشارکت برای بانک ها حاصل خواهد شد، پرداخته شده است. در ادامه، موانعی که ممکن است از همکاری مشتریان در پذیرش و بکارگیری شیوه های نوین بانکداری جلوگیری کند، معرفی و به دنبال آن شیوه های غلبه بر چنین موانعی بیان شده است. سپس با جمع بندی مطالعات انجام گرفته مدلی به منظور توسعه خدمات بانکداری نوین از سوی مولفین ارائه شده و در نهایت مقاله با بحث و نتیجه گیری از مطالب مطرح شده و ارائه پیشنهاداتی در راستای تحقق استقرار بانکداری نوین به پایان رسیده است.
کلمات کلیدی
, واژه های کلیدی : صنعت بانکداری, مشارکت مشتری, جامعه پذیری, موانع کارکردی, موانع روانی@inproceedings{paperid:1013735,
author = {ناظمی, شمس الدین and علی میرابی},
title = {چالش ها و موانع فراروی بانکداری نوین در ایران},
booktitle = {کنفرانس بین المللی بازاریابی بانکی},
year = {2009},
location = {تهران, ايران},
keywords = {واژه های کلیدی : صنعت بانکداری، مشارکت مشتری، جامعه پذیری، موانع کارکردی، موانع روانی},
}
%0 Conference Proceedings
%T چالش ها و موانع فراروی بانکداری نوین در ایران
%A ناظمی, شمس الدین
%A علی میرابی
%J کنفرانس بین المللی بازاریابی بانکی
%D 2009