اولین همایش ملی تحول بنیادین در نظام برنامه درسی ایران , 2011-05-18

عنوان : ( سنجش میزان کارآمدی نرم افزارهای آموزش الکترونیکی درس زبان انگلیسی و ریاضی دوره متوسطه از منظر معیارهای اساسی طراحی برنامه درسی )

نویسندگان: حسین جعفری ثانی , محمد مهدی مومنی , حمیده پاک مهر ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

نرم افزارهای آموزش الکترونیکی درس زبان انگلیسی و ریاضی دوره متوسطه از جهت انطباق با برخی معیارهای اساسی طراحی برنامه درسی مناسب و در برخی دیگر نامناسب است.

کلمات کلیدی

, کارآمدی, نرم افزارهای آموزش الکترونیکی , درس زبان انگلیسی , درس ریاضی , دوره متوسطه , معیارهای اساسی طراحی برنامه درسی