اولین همایش ملی پژوهش و درمان در روانشناسی بالینی , 2012-05-30

عنوان : ( اثربخشی آموزش مدیریت پرخاشگری مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری(طرح TAME)در بلوغ اجتماعی دانش آموزان دبیرستانی )

نویسندگان: امیر خجسته کاشانی , حمیدرضا آقامحمدیان شعرباف , بهرامعلی قنبری هاشم آبادی ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

اثربخشی آموزش مدیریت پرخاشگری مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری(TAME )در بلوغ اجتماعی دانش آموزان دبیرستانی مشخص گردید.

کلمات کلیدی

, آموزش مدیریت پرخاشگری , رویکرد شناختی- رفتاری(TAME ) , بلوغ اجتماعی , دانش آموزان دبیرستانی