هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت , 2010-12-18

عنوان : ( اولویت‌بندی مشتریان با استفاده از ارزش دوره عمر مشتری و واریانس )

نویسندگان: منا محمدنیا , اشکان زرکوب‌منش , حمیدرضا کوشا ,

بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

یکی از دلایل پرداختن به موضوع اولویت بندی مشتریان، محدودیت منابع سازمانی می باشد. محدودیت منابع باعث می گردد که سازمان، در پی کسب حداکثر ارزش افزوده از فروش محصولات و خدمات خود با در نظر گرفتن محدودیت های خود باشد. در محیط بازار رقابت کامل، سازمانی موفق خواهد بود که حداکثر ارزش افزوده را از فروش محصولات و خدمات خود کسب نماید. هدف از انجام این تحقیق، ارایه مدلی برای اولویت بندی مشتریان است تا بتوان با تخصیص منابع به صورت بهینه بیشترین ارزش افزوده را برای سازمان حاصل نمود. در این تحقیق نخست به بررسی روش های مورد استفاده برای اولویت بندی مشتر یان می پردازیم و پس از مرور روش های موجود اولویت بندی مشتریان، روشی بر اساس مفهوم ارزش چرخه عمر مشتری و واریانس رفتار مشتریان ارایه می کنیم. این روش برای اولویت بندی مشتریان برای تخصیص منابع سازمان به گونه ای که بیشترین ارزش افزوده حاصل شود، قابل استفاده است.

کلمات کلیدی

, ارزش چرخه عمر مشتری (CLV), تخصیص منابع, اولویت بندی مشتریان, مدیریت ارتباط با مشتری, ارزش کنونی
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1031806,
author = {منا محمدنیا and اشکان زرکوب‌منش and کوشا, حمیدرضا},
title = {اولویت‌بندی مشتریان با استفاده از ارزش دوره عمر مشتری و واریانس},
booktitle = {هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت},
year = {2010},
location = {تهران, ايران},
keywords = {ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)، تخصیص منابع، اولویت بندی مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، ارزش کنونی},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T اولویت‌بندی مشتریان با استفاده از ارزش دوره عمر مشتری و واریانس
%A منا محمدنیا
%A اشکان زرکوب‌منش
%A کوشا, حمیدرضا
%J هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت
%D 2010

[Download]