پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت, دوره (3), شماره (2), سال (2014-4) , صفحات (25-48)

عنوان : ( ارائه الگوی ارزیابی سازواری نظریه ترکیبی در فلسفه تعلیم و تربیت: بررسی موردی سازواری فلسفه تربیت جمهوری اسلامی ایران در سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش )

نویسندگان: مجتبی همتی فر , محمدرضا آهنچیان ,

بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

ارائه الگوی ارزیابی سازواری نظریه ترکیبی در فلسفه تعلیم و تربیت: بررسی موردی سازواری فلسفه تربیت جمهوری اسلامی ایران در سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش

کلمات کلیدی

ارائه الگوی ارزیابی سازواری نظریه ترکیبی در فلسفه تعلیم و تربیت: بررسی موردی سازواری فلسفه تربیت جمهوری اسلامی ایران در سند ملی تحول بنیادین آموزش و
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@article{paperid:1039747,
author = {همتی فر, مجتبی and آهنچیان, محمدرضا},
title = {ارائه الگوی ارزیابی سازواری نظریه ترکیبی در فلسفه تعلیم و تربیت: بررسی موردی سازواری فلسفه تربیت جمهوری اسلامی ایران در سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش},
journal = {پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت},
year = {2014},
volume = {3},
number = {2},
month = {April},
issn = {2251-6360},
pages = {25--48},
numpages = {23},
keywords = {ارائه الگوی ارزیابی سازواری نظریه ترکیبی در فلسفه تعلیم و تربیت: بررسی موردی سازواری فلسفه تربیت جمهوری اسلامی ایران در سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش},
}

[Download]

%0 Journal Article
%T ارائه الگوی ارزیابی سازواری نظریه ترکیبی در فلسفه تعلیم و تربیت: بررسی موردی سازواری فلسفه تربیت جمهوری اسلامی ایران در سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش
%A همتی فر, مجتبی
%A آهنچیان, محمدرضا
%J پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت
%@ 2251-6360
%D 2014

[Download]