عنوان : ( فرآیند تولید محتوای الکترونیکی بر اساس مدل p3 و نقش ابزارهای تألیف محتوای الکترونیکی در برنامه درسی آموزش عالی )
نویسندگان: مقصود امین خندقی , حسین جعفری ثانی , مهوش کاظمی قره چه ,چکیده
درجهان پیشرفته و به سرعت متغیر امروز ترکیب فنآوری های الکترونیکی در فرایند آموزش و یادگیری و محتوای برنامه درسی آموزش عالی، امری اجتناب ناپذیر است. مطالعه حاضر با بررسی پژوهش ها و منابع مکتوب و غیر مکتوب داخلی و خارجی، با هدف معرفی محتوای الکترونیکی و ثأثیر آن در یادگیری پویا، ضمن ارائه مدل ها و رویکرد های نوین در تولید محتوای الکترونیکی از قبیل ADDIE,SCORM, P3 ، به طرح چند پرسش در زمینه فرایند تولید محتوای الکترونیکی بر اساس مدلP3 و ابزار های تألیف آن می پردازد. نتایج حاصل در عین این که اثر بخشی محتوای الکترونیکی را در افزایش یادگیری خاطر نشان می کند، به محدودیت عمده آن در پر هزینه بودن فرایند تولید محتوا اشاره می نماید. بر این اساس، نکاتی در مورد تولید محتوای الکترونیکی در حوزه برنامه درسی آموزش عالی پیشنهاد شده است.
کلمات کلیدی
, آموزش الکترونیکی, محتوای الکترونیکی, فرایند تولید محتوای الکترونیکی, ابزارهای تألیف.@article{paperid:1040803,
author = {امین خندقی, مقصود and جعفری ثانی, حسین and کاظمی قره چه, مهوش},
title = {فرآیند تولید محتوای الکترونیکی بر اساس مدل p3 و نقش ابزارهای تألیف محتوای الکترونیکی در برنامه درسی آموزش عالی},
journal = {پژوهشنامه تربیتی-دانشگاه آزاد بجنورد},
year = {2014},
volume = {9},
number = {38},
month = {June},
issn = {1735-7659},
pages = {95--116},
numpages = {21},
keywords = {آموزش الکترونیکی، محتوای الکترونیکی، فرایند تولید محتوای الکترونیکی، ابزارهای تألیف.},
}
%0 Journal Article
%T فرآیند تولید محتوای الکترونیکی بر اساس مدل p3 و نقش ابزارهای تألیف محتوای الکترونیکی در برنامه درسی آموزش عالی
%A امین خندقی, مقصود
%A جعفری ثانی, حسین
%A کاظمی قره چه, مهوش
%J پژوهشنامه تربیتی-دانشگاه آزاد بجنورد
%@ 1735-7659
%D 2014