عنوان : ( بررسی اثر ارزش ویژه برند در تدوین استراتژی های بازاریابی بیمارستانی (مورد مطالعاتی: بیمارستان های خصوصی سطح مشهد) )
نویسندگان: مجتبی پورسلیمی , مهدی جباری نوقابی , سمانه سادات موسوی یزد ,چکیده
ررسی اثر ارزش ویژه برند در تدوین استراتژی های بازاریابی بیمارستانی (مورد مطالعاتی: بیمارستان های خصوصی سطح مشهد)
کلمات کلیدی
, اثر ارزش ویژه برند, بازاریابی, مدل معادلات ساختاری, استراتژی های بازاریابی@inproceedings{paperid:1042046,
author = {پورسلیمی, مجتبی and جباری نوقابی, مهدی and موسوی یزد, سمانه سادات},
title = {بررسی اثر ارزش ویژه برند در تدوین استراتژی های بازاریابی بیمارستانی (مورد مطالعاتی: بیمارستان های خصوصی سطح مشهد)},
booktitle = {اولین همایش دوسالانه ملی بازاریابی فرصت ها و چالش ها},
year = {2014},
location = {مشهد, ايران},
keywords = {اثر ارزش ویژه برند، بازاریابی، مدل معادلات ساختاری، استراتژی های بازاریابی},
}
%0 Conference Proceedings
%T بررسی اثر ارزش ویژه برند در تدوین استراتژی های بازاریابی بیمارستانی (مورد مطالعاتی: بیمارستان های خصوصی سطح مشهد)
%A پورسلیمی, مجتبی
%A جباری نوقابی, مهدی
%A موسوی یزد, سمانه سادات
%J اولین همایش دوسالانه ملی بازاریابی فرصت ها و چالش ها
%D 2014