اولین همایش ملی بازاریابی ، فرصت ها و چالش ها , 2014-04-30

عنوان : ( بازاریابی اینترنتی و مشکلات آن در ایران )

نویسندگان: مهین دخت کاظمی ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

بازاریابی در عصر حاضر شکل جدیدی پیدا کرده است . حضور اینترنت و پیشرفت سریع آن به داخل کشور و عدم توجه به موقعیت های زمانی و مکانی ، جنبه مثبت بازاریابی اینترنتی است. هدف مقاله حاضر بیان ویژگی ها ی مثبت بازاریابی اینترنتی و علت یابی عدم استقبال این نوع بازاریابی در ایران است.

کلمات کلیدی

, بازاریابی اینترنتی , ایران , مزیت ها و مشکلات