عنوان : ( بررسی وضعیت کیفیت خدمات و تعیین میزان رضایتمندی مشترکین شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی )
نویسندگان: آذر کفاش پور , سمیراء پور ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
کیفیت خدمات و رضایتمندی دو عامل موثر بر نحوه ارائه خدمات توزیع شرکت برق مشهد می باشد در این طرح متغیر تحریم و یارانه ها نیز بعنوان متغیر میانجی مورد بررسی قرار گرفته است.
کلمات کلیدی
, رضایتمندی, مشترکین برق, کیفیت خدمات@inproceedings{paperid:1045602,
author = {کفاش پور, آذر and پور, سمیراء},
title = {بررسی وضعیت کیفیت خدمات و تعیین میزان رضایتمندی مشترکین شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی},
booktitle = {اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها وچالشها},
year = {2014},
location = {مشهد, ايران},
keywords = {رضایتمندی- مشترکین برق- کیفیت خدمات},
}
%0 Conference Proceedings
%T بررسی وضعیت کیفیت خدمات و تعیین میزان رضایتمندی مشترکین شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی
%A کفاش پور, آذر
%A پور, سمیراء
%J اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها وچالشها
%D 2014