عنوان : ( بررسی تاثیر عملکرد کارکنان فرانت آفیس بر جلب رضایت مشتریان )
نویسندگان: فرزانه عدالتیان , مجتبی پورسلیمی , زهره سلطانی ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
مقاله حاضر نتیجه یک تحقیق میدانی است که هدف آن بررسی ارتباط بین عملکرد کارکنان فرانت آفیس که از آن به عنوان قلب هتل یاد می کنند و کیفیت خدمات و تاثیر آن بر رضایت مشتریان مورد بررسی قرار گرفته است.امروزه رضایت مشتریان مهمترین عامل در همه ی هتل ها است،زیرا رضایت مشتریان باعث حفظ و جذب و همچنین وفاداری مشتریان به هتل می شود و اگر مشتریان رضایت از هتل را داشته باشند باعث بقای هتل می گردد.تحقیقات نشان می دهد که رفتار و عملکرد کارکنان فرانت آفیس هتل های 4و 5 ستاره بر حفظ و رضایت مشتریان تاثیر بسیار زیادی می گذارد. باتوجه به اینکه کارکنان فرانت آفیس ارتباط تنگاتنگ و مستقیمی با مشتریان هتل ها دارند به شدت می توانند روی جذب و حفظ مشتریان تاثیر گذارند. پژوهش حاضر دارای شش فرضیه است. روش پژوهش توصیفی و از نوع تحقیقات پیمایشی است. جهت جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شد. جامعة تحقیق، هتل های 4و 5 ستاره است که به روش نمونه گیری طبقه ای ، 33 هتل به عنوان نمونه انتخاب شده است و به منظور آزمون فرضیات از نر م افزار spss استفاده شد.
کلمات کلیدی
, عملکرد کارکنان, رضایت مشتری, کیفیت خدمات, فرانت آفیس, صنعت هتلداری@inproceedings{paperid:1049518,
author = {فرزانه عدالتیان and پورسلیمی, مجتبی and زهره سلطانی},
title = {بررسی تاثیر عملکرد کارکنان فرانت آفیس بر جلب رضایت مشتریان},
booktitle = {همایش ملی تحقیقات بازاریابی},
year = {2015},
location = {تهران, ايران},
keywords = {عملکرد کارکنان،رضایت مشتری،کیفیت خدمات، فرانت آفیس، صنعت هتلداری},
}
%0 Conference Proceedings
%T بررسی تاثیر عملکرد کارکنان فرانت آفیس بر جلب رضایت مشتریان
%A فرزانه عدالتیان
%A پورسلیمی, مجتبی
%A زهره سلطانی
%J همایش ملی تحقیقات بازاریابی
%D 2015