عنوان : ( بررسی اثر بکارگیری سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در رضایت مشترکین شرکت توزیع نیروی برق مشهد )
نویسندگان: علیرضا خوراکیان , مصطفی جهانگیر , الناز توتونچی صراف , سیده ریحانه قطب شریف ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
هدف از پژوهش حاضر، بررسی اثر بکارگیری سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در رضایت مشترکین شرکت توزیع نیروی برق مشهد بوده است. این تحقیق از نظر ماهیت و هدف، کاربردی و از نظر روش جمع¬آوری دادهها، از نوع توصیفی و پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش، از مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد تشکیل شده است. با توجه به این¬که حجم جامعه¬ی مورد تحقیق نامحدود می¬باشد، نمونه¬ای 200 نفری برای تحقیق انتخاب شده است. ابزار تحقیق پرسشنامه است. روایی صوری پرسشنامه با استفاده از آزمون آزمایشی و نظر خبرگان، روایی ساختاری آن به کمک تحلیل عاملی و پایایی پرسشنامه با استفاده از روش آلفای کرونباخ مورد تأیید قرار گرفته است. برای تجزیه و تحلیل داده¬ ها از رگرسیون چندگانه استفاده شده است. نتایج این تحقیق نشان میدهد که فناوری اطلاعات به عنوان یک متغیر تعدیلگر تأثیر مثبتی بر متغیرهای اعتماد و تحویل خدمات داشته که در نهایت منجر به رضایت بیشتر مشترکین این شرکت شده است.
کلمات کلیدی
, سیستم مدیریت ارتباط با مشتری, رضایت مشتریان, فناوری اطلاعات, اعتماد, تحویل خدمات@article{paperid:1058274,
author = {خوراکیان, علیرضا and جهانگیر, مصطفی and توتونچی صراف, الناز and قطب شریف, سیده ریحانه},
title = {بررسی اثر بکارگیری سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در رضایت مشترکین شرکت توزیع نیروی برق مشهد},
journal = {انرژی ایران},
year = {2017},
volume = {19},
number = {4},
month = {July},
issn = {1028-3706},
pages = {33--48},
numpages = {15},
keywords = {سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، رضایت مشتریان، فناوری اطلاعات، اعتماد، تحویل خدمات},
}
%0 Journal Article
%T بررسی اثر بکارگیری سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در رضایت مشترکین شرکت توزیع نیروی برق مشهد
%A خوراکیان, علیرضا
%A جهانگیر, مصطفی
%A توتونچی صراف, الناز
%A قطب شریف, سیده ریحانه
%J انرژی ایران
%@ 1028-3706
%D 2017