دومین همایش ملی دستاوردهای نوین تربیت بدنی و علوم ورزشی , 2016-09-14

عنوان : ( مقایسه انواع دستورالعمل های کانون توجه(درونی و بیرونی) بر عملکرد و یادگیری یک تکلیف زاویه ای )

نویسندگان: محبوبه محبی تبار , حمید رضا طاهری تربتی , علیرضا صابری کاخکی ,

بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

انواع دستورالعملهای توجهی از عوامل مهم در یادگیری حرکتی می باشد. نتایج نشان داد که دستورالعمل توجهی درونی بر عملکرد موثر است.

کلمات کلیدی

, توجه, اسکیت, یادگیری, تکلیف زاویه ای