عنوان : ( نهضت آهستگی و تغییر در آموزش و پرورش ایران )
نویسندگان: طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی ,چکیده
سرعت تغییر یکی از ضرب المثل های رایج در ادبیات قرن رایج است. براین اساس این ایده تربیت به منصه ظهور رسید که شایسته است دانش آموزان به گونه ایی بار آیند که آمادگی لازم برای سازگاری تغییرات پیش رو را بیابند. ترغیب دانش آموزان به انجام فعالیت های چند گانه، یادگیری دروس متعدد بعد از وقت مدرسه و شرکت در کلاس های روزهای پایان هفته را می توان بعنوان نمونه هایی از این آمادگی بیان کرد. این فعالیت های فوق برنامه بقدری وقت دانش آموزان را پر کرده است که برای انجام بازی و امور مورد علاقه شان کمتر مجال می یابند. پرداختن به مفروضه های نهضت آهستگی چه دلالت هایی می تواند برای تغییرات نظام آموزش و پرورش داشته باشد؟
کلمات کلیدی
, نهضت آهستگی, تغییر, آموزشو پرورش@inproceedings{paperid:1061072,
author = {جاویدی کلاته جعفرابادی, طاهره},
title = {نهضت آهستگی و تغییر در آموزش و پرورش ایران},
booktitle = {چهارمین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران: «مبانی فلسفی تحول در نظام آموزش و پرورش ایران»},
year = {2013},
location = {مشهد, ايران},
keywords = {نهضت آهستگی، تغییر، آموزشو پرورش},
}
%0 Conference Proceedings
%T نهضت آهستگی و تغییر در آموزش و پرورش ایران
%A جاویدی کلاته جعفرابادی, طاهره
%J چهارمین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران: «مبانی فلسفی تحول در نظام آموزش و پرورش ایران»
%D 2013