اولین کنفرانس علمی بین المللی مدیریت، اقتصاد کاربردی و تجارت , 2017-08-22

عنوان : ( تحلیل رابطه بین کیفیت خدمات درک شده و کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت مشتری و نقش تعدیل گر فاکتور مورینگ در بانک سپه شهرستان بجنورد )

نویسندگان: مجتبی پورسلیمی , زین العابدین پویافر ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

هدف پژوهش تحلیل رابطه بین کیفیت خدمات درک شده و کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی رضا یت مشتری و نقش تعدیل گر فاکتور مورینگ در بانک سپه شهرستان بجنورد میباشد. پژوهش حاضر ازنظر هدف کاربردی و ازنظر ماهیت و روش تحقیق، توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری این مطالعه را کلیه مشتریان بانک سپه می باشد که تعداد2000 نفر میباشد. با استفاده از فرمول کوکران و روش نمونه گیری تصادفی ساده تعداد 222 پرسشنامه توزیع گردید که 213 پرسشنامه دریافت گردید وجهت گرداوری دادهها از پرسشنامه استفاده شد. طبق نتایج حاصل از فرضیه ها رضایت مشتری رابطه مثبت بین کیفیت خدمات درک شده و کیفیت رابطه با وفاداری مشتری را میانجیگری میکند و تائید گردید چراکه درجه معناداری کمتر از 0.05 است و اثر کل کیفیت خدمات و وفاداری مشتری با میانجیگری رضا یت مشتر ی 0.384و اثر کل کیفیت رابطه و و فاداری مشتری با میانجی گری رضایت مشتری 0.353 میباشد و فاکتور مورینگ تاثیر مثبتی بر رضایت مشتری دارد چراکه درجه معناداری کمتر از0.05است رضایت مشتری تاثیر مثبتی بر وفاداری مشتری دارد چراکه درجه معناداری کمتر از 0.05 است و کیفیت رابطه و کیفیت خدمات درک شده تاثیر مثبتی بر رضایت مشتری دارد چراکه درجه معناداری کمتر از 0.05 است و کیفیت رابطه و کیفیت خدمات درک شده تاثیر مثبتی بر وفاداری مشتری دارد چراکه دراه معناداری کمتر از 0.05 است.

کلمات کلیدی

, کیفیت خدمات, کیفیت رابطه, وفاداری مشتری, رضایت مشتری, فکتور مورینگ
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1066901,
author = {پورسلیمی, مجتبی and زین العابدین پویافر},
title = {تحلیل رابطه بین کیفیت خدمات درک شده و کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت مشتری و نقش تعدیل گر فاکتور مورینگ در بانک سپه شهرستان بجنورد},
booktitle = {اولین کنفرانس علمی بین المللی مدیریت، اقتصاد کاربردی و تجارت},
year = {2017},
location = {شیراز, ايران},
keywords = {کیفیت خدمات، کیفیت رابطه، وفاداری مشتری، رضایت مشتری، فکتور مورینگ},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T تحلیل رابطه بین کیفیت خدمات درک شده و کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت مشتری و نقش تعدیل گر فاکتور مورینگ در بانک سپه شهرستان بجنورد
%A پورسلیمی, مجتبی
%A زین العابدین پویافر
%J اولین کنفرانس علمی بین المللی مدیریت، اقتصاد کاربردی و تجارت
%D 2017

[Download]