کنگره بین المللی مطالعات رفتاری جامعه و سبک زندگی سالم , 2016-12-12

عنوان : ( مقایسه ادراک حل مساله و سازگاری دانش اموزان دبیرستان های شبانه روزی و عادی )

نویسندگان: مهدی ارخودی قلعه نویی , سیدعلی کیمیایی , حسین کارشکی ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

هدف پژوهش مقایسه حل مسئله ادراک حل مسئله و سازگاری دانش آموزان دبیرستانی در مدارس شبانه روزی با مدارس عادی بود. جامعه این پژوهش کلیه دانش آموزان پسر مشغول به تحصیل در دبیرستان های شهرستان باخرز می باشد که ابتدا از بین مدارس شبانه روزی شهرستان باخرز، دو مدرسه شبانه روزی و دو مدرسه عادی به صورت تصادفی ساده انتخاب شده ، و در مرحله نخست از بین آنها با توجه به جدول مورگان تعداد 291 نفر به صورت تصادفی خوشه ای به پرسشنامه سازگاری سینها و سینگ پاسخ گفتند. . نتایج پژوهش نشان داد که ادراک حل مسیله دانش اموزان مدارس عادی بیشتر از شبانه روزی است،همچنین سازگاری اجتماعی،عاطفی،تحصیلی و سازگاری کلی دانش اموزان مدارس عادی بالاتر از شبانه روزی است.

کلمات کلیدی

, ادراک حل مسیله, سازگاری اجتماعی, سازگاری عاطفی, تحصیلی
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1067846,
author = {ارخودی قلعه نویی, مهدی and کیمیایی, سیدعلی and کارشکی, حسین},
title = {مقایسه ادراک حل مساله و سازگاری دانش اموزان دبیرستان های شبانه روزی و عادی},
booktitle = {کنگره بین المللی مطالعات رفتاری جامعه و سبک زندگی سالم},
year = {2016},
location = {تهران, ايران},
keywords = {ادراک حل مسیله،سازگاری اجتماعی،سازگاری عاطفی،تحصیلی},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T مقایسه ادراک حل مساله و سازگاری دانش اموزان دبیرستان های شبانه روزی و عادی
%A ارخودی قلعه نویی, مهدی
%A کیمیایی, سیدعلی
%A کارشکی, حسین
%J کنگره بین المللی مطالعات رفتاری جامعه و سبک زندگی سالم
%D 2016

[Download]