عنوان : ( رابطه هوش اجتماعی و رفتار مدنی تحصیلی با اثر بخشی آموزشی دانشجویان کارشناسی دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد )
نویسندگان: مریم جونیاس ,
چکیده
براساس نتایج تحقیق مشخص شد که، هوش اجتماعی و رفتار مدنی تحصیلی توانایی پیش بینی اثر بخشی آموزشی دانشجویان دختر را دارد همچنین مشخص شد که، میزان تاثیر هوش اجتماعی بر اثر بخشی آموزشی دانشجویان دختر 5231 درصد و معنیدار و میزان تاثیر رفتار مدنی تحصیلی بر اثر بخشی آموزشی دانشجویان دختر 9536 درصد و معنیدار میباشد. همچنین بین هوش اجتماعی با اثر بخشی آموزشی دانشجویان مهندسی دختر و پسر مقطع کارشناسی دانشگاه فردوسی مشهد رابطه معنادار وجود دارد. بین رفتار مدنی تحصیلی با اثر بخشی آموزشی دانشجویان مهندسی دختر و پسر مقطع کارشناسی دانشگاه فردوسی مشهد رابطه معنادار وجود دارد
کلمات کلیدی
, هوش اجتماعی, رفتار مدنی تحصیلی, اثر بخشی آموزشی, دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی@inproceedings{paperid:1073735,
author = {جونیاس, مریم},
title = {رابطه هوش اجتماعی و رفتار مدنی تحصیلی با اثر بخشی آموزشی دانشجویان کارشناسی دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد},
booktitle = {اولین کنفرانس ملی یافته های نوین حوزه یاددهی و یادگیری},
year = {2019},
location = {بندرعباس, ايران},
keywords = {هوش اجتماعی، رفتار مدنی تحصیلی، اثر بخشی آموزشی، دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی},
}
%0 Conference Proceedings
%T رابطه هوش اجتماعی و رفتار مدنی تحصیلی با اثر بخشی آموزشی دانشجویان کارشناسی دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد
%A جونیاس, مریم
%J اولین کنفرانس ملی یافته های نوین حوزه یاددهی و یادگیری
%D 2019