اولین کنفرانس ملی یافته های نوین در حوزه یاددهی و یادگیری , 2019-02-21

عنوان : ( طراحی محیط های یادگیری کل نگر؛ بدیل مناسب برای پرورش شایستگی حرفه ای مدرسان )

نویسندگان: مرتضی کرمی , حدیث کرمی قلعه جوق ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

یکی از موضوعات مهمی که امروزه بحث بسیاری درباره آن بیان شده است بحث پرورش شایستگی حرفه ای افراد برای مشاغل مختلف است. از آنجایی که مدرسان همواره نقش مهم و حیاتی در سازمان ها برای طراحی و اجرای دوره های آموزشی ایفا می-کنند. هدف پژوهش حاضر، طراحی محیط های یادگیری کل نگر؛ برای پرورش شایستگی حرفه ای مدرسان آموزشی می باشد. بنابراین در این پژوهش ابتدا به بررسی شایستگی حرفه ای و مولفه های آن از دیدگاه صاحب نظران این حوزه و سپس طراحی محیط های یادگیری کل نگر بر اساس مدل چهار مولفه ای (4/cID)، و رویکرد طراحی آموزشی ریگ در برکه پرداخته شده؛ زیرا این مدل های طراحی آموزشی کل نگر، از طریق استفاده از تکالیف یادگیری کامل یا معنادار که مبتنی بر تکالیف واقعی (مبتنی بر زندگی واقعی) هستند، در جهت رسیدن به یکپارچگی بین دانش، نگرش، مهارت و آماده سازی افراد برای محیط واقعی از طریق انتقال آنچه فراگرفته می شود به محیط کار، گام بر می دارند؛ ما را در رسیدن به این هدف یاری می رسانند

کلمات کلیدی

, آموزش, شایستگی حرفه ای, رویکرد محیط های یادگیری کل نگر
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1079090,
author = {کرمی, مرتضی and کرمی قلعه جوق, حدیث},
title = {طراحی محیط های یادگیری کل نگر؛ بدیل مناسب برای پرورش شایستگی حرفه ای مدرسان},
booktitle = {اولین کنفرانس ملی یافته های نوین در حوزه یاددهی و یادگیری},
year = {2019},
location = {بندرعباس, ايران},
keywords = {آموزش، شایستگی حرفه ای، رویکرد محیط های یادگیری کل نگر},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T طراحی محیط های یادگیری کل نگر؛ بدیل مناسب برای پرورش شایستگی حرفه ای مدرسان
%A کرمی, مرتضی
%A کرمی قلعه جوق, حدیث
%J اولین کنفرانس ملی یافته های نوین در حوزه یاددهی و یادگیری
%D 2019

[Download]