نخستین همایش ملی رویکردهای نوین در مطالعات میان رشته ای , 2020-09-07

عنوان : ( بررسی تاثیر محتوای تبلیغات رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مصرف کنندگان با نقش میانجی گری تصویر یرند )

نویسندگان: نگار قناعت , فریبرز رحیم نیا , آذر کفاش پور ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

توسعه و مدیریت برند برای بسیاری از سازمانها جز اولویتهای اصلی به شمار می رود.زیرا برند یکی از با ارزش ترین دارایی برای سازمانها محسوب می شودبرای دستیابی به مزیت رقابتی ، فعالیتهای بازاریابی در نظر گرفته شده در این سازمانها باید رویکردی اثر بخش داشته باشند و ارتباطات بازاریابی مرتبط با برند هم راستا با استراتژیهای بازاریابی صورت گیرد با ظهور رسانه ای اجتماعی و گسترش آن برندها از کاالی موثر جهت انتشار پیامهای بازاریابی خود استفاده نمودند به طور حتم یکی از ابزارهای مهم ارتباطات بازاریابی که نقش کلیدی در قصد رفتاری و تصمیمات خرید مصرف کنندگان ایفا می کند محتوای تبلیغات برند است از این رو در این تحقیق به بررسی تاثیر محتوای تبلیغات رسانه های اجتماعی بر قصد رفتاری مصرف کنندگان از طریق نقش میانجی گری تصویر برند پرداخته می شود.

کلمات کلیدی

, محتوای تبلیغات, رسانه های اجتماعی تصویر برند, قصد رفتاری مصرف کنندگان
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1081633,
author = {قناعت, نگار and رحیم نیا , فریبرز and کفاش پور, آذر},
title = {بررسی تاثیر محتوای تبلیغات رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مصرف کنندگان با نقش میانجی گری تصویر یرند},
booktitle = {نخستین همایش ملی رویکردهای نوین در مطالعات میان رشته ای},
year = {2020},
location = {گنبدکاووس, ايران},
keywords = {محتوای تبلیغات- رسانه های اجتماعی تصویر برند-قصد رفتاری مصرف کنندگان},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T بررسی تاثیر محتوای تبلیغات رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مصرف کنندگان با نقش میانجی گری تصویر یرند
%A قناعت, نگار
%A رحیم نیا , فریبرز
%A کفاش پور, آذر
%J نخستین همایش ملی رویکردهای نوین در مطالعات میان رشته ای
%D 2020

[Download]