دورازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی , 2021-11-09

عنوان : ( تاثیر مدیریت روابط الکترونیک با مشتری (Ecrm) بر رضایت و بازگشت مشتریان سایت ها و شبکه های اجتماعی ورزشی )

نویسندگان: جواد غلامیان , فرزانه اویسی ثانی , مریم اسلامی ,

بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1083130,
author = {غلامیان, جواد and اویسی ثانی, فرزانه and مریم اسلامی},
title = {تاثیر مدیریت روابط الکترونیک با مشتری (Ecrm) بر رضایت و بازگشت مشتریان سایت ها و شبکه های اجتماعی ورزشی},
booktitle = {دورازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی},
year = {2021},
location = {ايران},
keywords = {مدیریت روابط الکترونیک، رضایت و بازگشت مشتری، سایت و شبکه های اجتماعی ورزشی},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T تاثیر مدیریت روابط الکترونیک با مشتری (Ecrm) بر رضایت و بازگشت مشتریان سایت ها و شبکه های اجتماعی ورزشی
%A غلامیان, جواد
%A اویسی ثانی, فرزانه
%A مریم اسلامی
%J دورازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی
%D 2021

[Download]