عنوان : ( بررسی عوامل موثر بر بازاریابی ویروسی و تصمیمگیری ورود مشتریان خدمات ورزشی به شبکه فروش )مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی( )
نویسندگان: محبوبه ظریف , جواد غلامیان , محمد کشتی دار ,چکیده
چکیده: هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل مؤثر بر بازاریابی ویروسی و تصمیمگیری ورود مشتریان خدمات ورزشی به شبکه فروش )مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی( می باشد. پژوهش حاضر کاربردی و روش آن توصیفی_ همبستگی می باشد. جامعه آماری حاضر کلیه مشتریان مراجع هکننده به مجموعه ورزشی آستان قدس رض وی در سال 1398 می باشند.با توجه به نبود آماردقیق از تعداد مراجعه کنندگان به مجموعه انتخاب نمونه با استفاده از جدول مورگان 384 نفر با استفاده از روش نمونه گیری ساده برآورد گردید. ابزار گردآوری داده های مورد نیاز این پژوهش توسط پرسشنامه استاندارد عوامل مؤثر بر بازاریابی ویروسی و تصمیمگیری ورود مشتریان ودارای پایایی 72 / 0 می باشد. یافتههای پژوهش نشان داد که در سطح معنیداری 05 / 0 همه فرضیات پژوهش مورد تائیدمی باشد .بهعبارتدیگر نتایج رگرسیون خطی نشان داد که هنجارهای ذهنی، کنترل رفتاری، هزینه پرداختی )ریسک درک شده(، اعتماد، سهولت استفاده و فایده درک شده بر رفتار بازاریابی ویروسی )نگرش، قصد، رفتار( مشتریان مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی نقش دارند؛ بنابراین به مسئولین ورزشی آستان قدس توصیه میشود که ساعات دلخواه اقشار مختلف کاربران را شناسایی نمایند و با توجه به آن برنامه زمانبندی ایجاد کنند، تجهیزا ت خود را همواره ب هروزرسانی نمایند، در جهت ایجاد زیرساخت برای رشت ههای ورزشی جدید همت گمارند و با اتخاذ استراتژ یهای متنوب قیمتگذاری، اقشار مختلف را به مجموعه های ورزشی آستان قدس جذب نمایند.
کلمات کلیدی
, بازاریابی ویروسی, تصمیمگیری ورود مشتریان, شبکه فروش, مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی@inproceedings{paperid:1083532,
author = {محبوبه ظریف and غلامیان, جواد and کشتی دار, محمد},
title = {بررسی عوامل موثر بر بازاریابی ویروسی و تصمیمگیری ورود مشتریان خدمات ورزشی به شبکه فروش )مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی(},
booktitle = {دومین همایش ملی برند در ورزش},
year = {2019},
location = {ايران},
keywords = {بازاریابی ویروسی، تصمیمگیری ورود مشتریان، شبکه فروش، مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی},
}
%0 Conference Proceedings
%T بررسی عوامل موثر بر بازاریابی ویروسی و تصمیمگیری ورود مشتریان خدمات ورزشی به شبکه فروش )مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی(
%A محبوبه ظریف
%A غلامیان, جواد
%A کشتی دار, محمد
%J دومین همایش ملی برند در ورزش
%D 2019