همایش ملی مدیریت کسب و کار در شرایط بحران و عدم اطمینان , 2021-07-06

عنوان : ( فن آوری و تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه در دوران همه گیری کووید 19 (مورد مطالعه: شرکت های تولیدی بزرگ استان خوزستان) )

نویسندگان: علیرضا حدادیان , مینا فرجامی , نگین عباس پور ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

مهمترین هدف این پژوهش بررسی چگونگی تأثیر فناوری بر تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه در دوران همه گیری COVID-19 می باشد. روش انجام پژوهش بر مبنای هدف از نوع کاربردی، و به لحاظ نحوه جمع‌آوری اطلاعات توصیفی- پیمایشی از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری این پژوهش مدیران ارشد شرکتهای بزرگ تولیدی استان خوزستان می باشد. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران 191 شرکت تعیین شده و روش نمونه گیری خوشه ای تصادفی می-باشد. جهت جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شد. این پرسش نامه حاوی 20 سوال می-باشد. روایی پرسش نامه با استفاده از روایی همگرا و واگرا و پایایی با استفاده از آزمون الفای کرونباخ برای تمامی متغیرهای پژوهش مورد تایید قرار گرفت. داده ها با با استفاده از روش حداقل مربعات جزئی مدل معادلات ساختاری و با استفاده از نرمافزار Smart PLS3مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. یافته ها حاکی از برازش مناسب مدل پژوهش است و نتایج نشان داد که تشخیص فرصت، توسعه فرصت و فرصت بهره برداری بر اشتیاق کارآفرینی تاثیر مثبت دارد. تشخیص فرصت، توسعه فرصت و فرصت بهره برداری بر تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه تاثیر مثبت داشته و همچنین اشتیاق کارآفرینی باعث افزایش تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه خواهد شد.

کلمات کلیدی

, فن آوری, اشتیاق کارآفرینی و تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه.
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1086115,
author = {حدادیان, علیرضا and مینا فرجامی and نگین عباس پور},
title = {فن آوری و تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه در دوران همه گیری کووید 19 (مورد مطالعه: شرکت های تولیدی بزرگ استان خوزستان)},
booktitle = {همایش ملی مدیریت کسب و کار در شرایط بحران و عدم اطمینان},
year = {2021},
location = {سنندج, ايران},
keywords = {فن آوری، اشتیاق کارآفرینی و تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه.},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T فن آوری و تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه در دوران همه گیری کووید 19 (مورد مطالعه: شرکت های تولیدی بزرگ استان خوزستان)
%A حدادیان, علیرضا
%A مینا فرجامی
%A نگین عباس پور
%J همایش ملی مدیریت کسب و کار در شرایط بحران و عدم اطمینان
%D 2021

[Download]