عنوان : ( کاربست بازنگری دورهای بستر مناسب جهت پیوند برنامه درسی و کارآفرینی در دانشگاههای افغانستان )
نویسندگان: نوریه هاشمی , مرتضی کرمی ,چکیده
در عصر حاضر، بیش از هرزمانی از برنامه درسی و آموزش انتظار انتقال یادگیری و بهبود عملکرد بهمنظور کارآفرینی برای فراگیران میرود و این موضوع مهم در محیطهای دانشگاهی و آموزشهای 3 سازمانی اهمیت روزافزونی یافته است )مک بیث، آینون ، 2018(. در این راستا، کارآفرینی یکی از اصلیترین 4 دغدغه مؤسسات آموزشی در جایگاهها و سطوح مختلف بوده است )ولینتزاس ، 2017( و برنامه درسی نقش بیبدیل در سرنوشت حرفهای دانشآموختگان و بسترسازی کاری در آینده اجتماعی آنها دارد. در این برهه زمانی، یکی از دغدغههای اساسی دانشآموختگان داشتن آینده کاری و ارتباط آموختههایشان با محیط کاری 5 است )وان مرینبوئر، کریشنر .)2018 ،
کلمات کلیدی
, برنامه درسی, کارآفرینی, اشتغال@inproceedings{paperid:1100701,
author = {هاشمی, نوریه and کرمی, مرتضی},
title = {کاربست بازنگری دورهای بستر مناسب جهت پیوند برنامه درسی و کارآفرینی در دانشگاههای افغانستان},
booktitle = {اولین همایش ملی برنامه درسی و اشتغال},
year = {2020},
location = {مشهد, ايران},
keywords = {برنامه درسی، کارآفرینی، اشتغال},
}
%0 Conference Proceedings
%T کاربست بازنگری دورهای بستر مناسب جهت پیوند برنامه درسی و کارآفرینی در دانشگاههای افغانستان
%A هاشمی, نوریه
%A کرمی, مرتضی
%J اولین همایش ملی برنامه درسی و اشتغال
%D 2020