پژوهش در برنامه ریزی درسی, دوره (2), شماره (55), سال (2024-10) , صفحات (160-179)

عنوان : ( تاثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه هایفرات میانه )

نویسندگان: حسین جعفری ثانی ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

تاثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه های فرات میانه

کلمات کلیدی

تاثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه های فرات میانه
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@article{paperid:1102907,
author = {جعفری ثانی, حسین},
title = {تاثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه هایفرات میانه},
journal = {پژوهش در برنامه ریزی درسی},
year = {2024},
volume = {2},
number = {55},
month = {October},
issn = {2676-3281},
pages = {160--179},
numpages = {19},
keywords = {تاثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه های فرات میانه},
}

[Download]

%0 Journal Article
%T تاثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه هایفرات میانه
%A جعفری ثانی, حسین
%J پژوهش در برنامه ریزی درسی
%@ 2676-3281
%D 2024

[Download]