عنوان : ( تاثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه هایفرات میانه )
نویسندگان: وسام عزیز عبید ال خنفر , حسین جعفری ثانی , حسین کارشکی , مسلم محمد جاسم ,
چکیده
تاثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه های فرات میانه
کلمات کلیدی
تاثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه های فرات میانه@article{paperid:1102907,
author = {ال خنفر, وسام عزیز عبید and جعفری ثانی, حسین and کارشکی, حسین and مسلم محمد جاسم},
title = {تاثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه هایفرات میانه},
journal = {پژوهش در برنامه ریزی درسی},
year = {2025},
volume = {2},
number = {55},
month = {March},
issn = {2676-3281},
pages = {160--179},
numpages = {19},
keywords = {تاثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه های فرات میانه},
}
%0 Journal Article
%T تاثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه هایفرات میانه
%A ال خنفر, وسام عزیز عبید
%A جعفری ثانی, حسین
%A کارشکی, حسین
%A مسلم محمد جاسم
%J پژوهش در برنامه ریزی درسی
%@ 2676-3281
%D 2025