عنوان : ( تاثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه هایفرات میانه )
نویسندگان: حسین جعفری ثانی ,
چکیده
تاثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه های فرات میانه
کلمات کلیدی
تاثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه های فرات میانه@article{paperid:1102907,
author = {جعفری ثانی, حسین},
title = {تاثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه هایفرات میانه},
journal = {پژوهش در برنامه ریزی درسی},
year = {2024},
volume = {2},
number = {55},
month = {October},
issn = {2676-3281},
pages = {160--179},
numpages = {19},
keywords = {تاثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه های فرات میانه},
}
%0 Journal Article
%T تاثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه هایفرات میانه
%A جعفری ثانی, حسین
%J پژوهش در برنامه ریزی درسی
%@ 2676-3281
%D 2024