مقالات ارائه شده در مجلات

فارسی

  1. محسن نظرزاده زارع , مهدی نامداری پژمان , داود قرونه ء , تحلیل رابطه بین سبک رهبری گفت‌وشنودی و درخشش سازمانی از طریق تعهد سازمانی در بستر دانشگاهی: موردمطالعه دانشگاه فرهنگیان کشور, مطالعات مدیریت راهبردی, دوره (14), شماره (56), سال (2023-12), صفحات (225-242)
  2. فاطمه عنایتی زاده , داود قرونه ء , شناسایی شایستگی‌های مورد نیاز سرگروه آموزشی از دیدگاه معلمان و مدیران مدارس ابتدایی شهر مشهد, راهبردهای نوین در تربیت معلمان, دوره (9), شماره (16), سال (2024-1), صفحات (185-212)
  3. سمیه کریم پوراحمدی , داود قرونه ء , محمدرضا آهنچیان , الزامات رهبری کارآفرینانه در مدارس (مطالعه موردی: هنرستان‌های شهر مشهد), مدیریت بر آموزش سازمانها, دوره (12), شماره (2), سال (2023-7), صفحات (10-44)
  4. نرگس صفدری , داود قرونه ء , مرتضی کرمی , ادراک تجربه زیسته مدیران مدارس از فرایند توسعه حرفه ای, رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, دوره (13), شماره (5), سال (2023-1), صفحات (95-106)
  5. صادق حامدی نسب , مسعود طاهرپور کاتنتری , داود قرونه ء , تأثیر آموزش مبتنی بر مغزمحوری بر یادگیری ضرب و تقسیم دانش‏ آموزان پایه چهارم ابتدایی شهر بیرجند, آموزش پژوهی, دوره (7), شماره (28), سال (2022-3), صفحات (71-82)
  6. اکبر امراهی , داود قرونه ء , الگوی علی ارتباط توانمندسازی شناختی کارکنان با کیفیت زندگی کاری و جامعه پذیری سازمانی با نقش میانجی یادگیری سازمانی, توسعه استعداد, دوره (1), شماره (1), سال (2020-3), صفحات (85-101)
  7. زهره یزدانی , مرتضی کرمی , داود قرونه ء , بازنمایی ادراکات و تجارب زیسته مدیران مدارس از توسعه حرفه‌ای: یک مطالعه کیفی, مدیریت منابع انسانی پایدار, دوره (4), شماره (6), سال (2022-9), صفحات (31-50)
  8. ریحانه شوقی , محمدرضا آهنچیان , داود قرونه ء , توسعه منابع انسانی مبتنی بر کارآفرینی سازمانی در بنگاه‌های صنعتی, پژوهش نامه مدیریت تحول, دوره (13), شماره (1), سال (2021-5), صفحات (23-54)
  9. نرگس صفدری , داود قرونه ء , شناسایی فرآیند به‌کارگیری منتورینگ در توسعه حرفه‌ای مدیران مدارس, مدیریت بر آموزش سازمانها, دوره (10), شماره (4), سال (2022-3), صفحات (61-94)
  10. محسن سنگونی , احمد اکبری , مسلم چرابین , داود قرونه ء , طراحی مدل ساختاری_تفسیری حرفه ای در بهسازی نیروی انسانی سازمان تامین اجتماعی, جامعه شناسی سیاسی ایران, دوره (3), شماره (3), سال (2020-12), صفحات (573-590)
  11. فرزاد مشهدی , داود قرونه ء , شناسایی سازوکارها و موانع به‌کارگیری مربی گری به منظور جانشین پروری مدیران (مطالعه موردی: اداره کل کمیته امداد خراسان رضوی), آموزش و توسعه منابع انسانی, دوره (8), شماره (28), سال (2021-7), صفحات (168-193)
  12. رقیه رحیمی , داود قرونه ء , محمدرضا آهنچیان , ابعاد و الزامات حرفه‌ ای‌ شدن مدیران‌ مدارس (مورد مطالعه: دبیرستان‌های دخترانه شهر مشهد), مطالعات آموزشی و آموزشگاهی , دوره (10), شماره (1), سال (2021-6), صفحات (138-162)
  13. داود قرونه ء , فاطمه ثنایی پور , الگوی مفهومی توسعه حرفهای اعضای هیئت علمی به منظور ارتقای کیفیت در آموزش مهندسی, آموزش مهندسی ایران, دوره (22), شماره (87), سال (2020-10), صفحات (113-136)
  14. فاطمه ثنایی پور , داود قرونه ء , بررسی نقش عوامل موثر در رشد شرکت های جدید فناورانه محور (NTBFs) شهر مشهد, نوآوری و ارزش آفرینی, دوره (9), شماره (17), سال (2020-9), صفحات (105-128)
  15. داود قرونه ء , نگرش معلمان و مدیران مدارس نسبت به طرح رتبه بندی حرفه ای مشاغل معلمان: یک مطالعة پدیدارشناسی, مطالعات آموزشی و آموزشگاهی , دوره (9), شماره (23), سال (2020-8), صفحات (157-182)
  16. داود قرونه ء , شناسایی شایستگی‌های حرفه‌ای کارکنان دانشگاه متناسب با مسیر شغلی آنها (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد), پژوهش در نظام های آموزشی, دوره (14), شماره (49), سال (2020-8), صفحات (37-58)
  17. داود قرونه ء , اکبر حیدری تاشه کبود , فاطمه ثنائی پور , آسیب‌شناسی آمایش آموزش عالی در ایران؛ اولین گام حکمرانی منطقه‌ای, رهیافت, دوره (29), شماره (75), سال (2019-12), صفحات (43-53)
  18. شیرین دانایی , داود قرونه ء , مسلم چرابین , احمد اکبری , شناسایی مولفه های جامع منابع انسانی بر اساس استاندارد ISO34000, رهبری و مدیریت آموزشی, دوره (13), شماره (3), سال (2019-12), صفحات (115-132)
  19. داود قرونه ء , فاطمه ثنائی پور , کبری امامی , آموزش و توسعه منابع انسانی به عنوان یک رشته دانشگاهی: تجربیات گذشته و چشم‌اندازهای آینده, آموزش و توسعه منابع انسانی, دوره (5), شماره (19), سال (2019-3), صفحات (29-54)
  20. مظفرالدین واعظی , داود قرونه ء , مدیریت سرمایه فکری سازمان, منابع انسانی ناجا, دوره (5), شماره (19), سال (2010-6), صفحات (31-58)
  21. داود قرونه ء , حسین مرادی مقدم , حسین بجانی , بررسی نقش مؤلفه‌های کیفیت زندگی‌کاری در ارتقاء عملکرد کارکنان ناجا (مطالعه موردی), منابع انسانی ناجا, دوره (7), شماره (30), سال (2013-3), صفحات (67-96)
  22. سید محمد میرکمالی , محمدرضا کرامتی , داود قرونه ء , بررسی رابطه سلامت سازمانی با اثربخشی مدارس پسرانه دولتی مناطق 2 و 3 آموزش و پرورش شهر تهران, پژوهش در مسایل تعلیم و تربیت, دوره (2), شماره (17), سال (2009-12), صفحات (33-55)
  23. داود قرونه ء , سیدمحمد میرکمالی , عباس بازرگان , سید کمال خرازی , چارچوب مفهومی بالندگی اعضای هیات علمی در دانشگاه تهران, آموزش عالی ایران, دوره (6), شماره (2), سال (2014-6), صفحات (1-23)
  24. حسن محجوب عشرت ابادی , عماد ملکی نیا , داود قرونه ء , اعضای هیأت علمی و ساختار سازمانی: تعارضات میان‌رشته‌‏ای, مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی, دوره (4), شماره (4), سال (2012-12), صفحات (1-34)
  25. داود قرونه ء , عماد ملکی نیا , ادراک معلمان از وضعیت سلامت سازمانی مدارس, رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, دوره (6), شماره (23), سال (2015-12), صفحات (111-125)
  26. داود قرونه ء , سیدمحمد میرکمالی , عباس بازرگان , سید کمال خرازی , شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بالندگی اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران, آموزش و توسعه منابع انسانی, دوره (1), شماره (1), سال (2014-9), صفحات (89-115)
  27. داود قرونه ء , حسین عابدی , آرزو احمدآبادی , ویژگی‌های کارآفرینانه مؤسسان زن و مرد (مطالعه موردی: دبیرستان‌های غیردولتی شهر تهران), زن در توسعه و سیاست, دوره (14), شماره (2), سال (2016-10), صفحات (203-216)
  28. داود قرونه ء , سیدمحمد میرکمالی , عباس بازرگان , سید کمال خرازی , الگویی برای بالندگی اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه تهران, پژوهش و برنامه‌ریزی در آموزش‌ عالی, دوره (22), شماره (3), سال (2016-12), صفحات (1-17)

انگلیسی

  1. masumeh meymari , Davood Ghorooneh , A Conceptual Framework of Vitality-based Management In Elementary Schools, مدیریت مدرسه, Volume (10), No (4), Year (2023-2), Pages (61-80)
  2. خسروی khosravi , Davood Ghorooneh , Mohamad Reza Ahanchian , School principals perception of professional ethics and the extent of its observance in high schools, مدیریت مدرسه, Volume (9), No (3), Year (2021-10), Pages (31-57)
  3. Hamdollah Sojasi Qeidari , Hamid Shayan , zahra soleymani , Davood Ghorooneh , A phenomenological study of the learning experience of children in rural tourism destinations, Tourist Studies, Volume (21), No (2), Year (2021-6), Pages (235-259)
  4. Shirin Danaei Shandiz , Davood Ghorooneh , Moslem Charabin , Ahmad Akbari , Designing a Comprehensive Human Resources Model Based on ISO34000 Standard, Journal of System Management, Volume (6), No (1), Year (2020-7), Pages (177-186)
  5. Davood Ghorooneh , Professional development of faculty members: the main factors that affect it, Journal of Advanced Pharmacy Education and Research, Volume (10), No (32), Year (2020-7), Pages (113-119)
  6. Elham Ehtesham , Davood Ghorooneh , The role of implicit and explicit knowledge sharing in improving financial and executive performance: mediating role of innovation speed and quality, International Journal of Business Innovation and Research, Volume (20), No (3), Year (2019-1), Pages (415-430)
  7. Davood Ghorooneh , sepideh habibzade , Perceptions and Experiences of the Teachers and Educational Administrators of the Strengths and Weaknesses of the Professional Rankings Plan of Teachers, Iranian Journal of Educational Sociology, Volume (1), No (8), Year (2018-10), Pages (187-200)

مقالات ارایه شده در کنفرانس

فارسی

  1. فاطمه عنایتی زاده , داود قرونه ء , منتورینگ راهبردی برای توسعه مدیران مدارس , نهمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی , 2022-05-30
  2. داود قرونه ء , معیارهای ارزیابی کیفیت یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی , اولین کنفرانس ملی آسیب شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی , 2020-10-11
  3. داود قرونه ء , اشتغال پذیری در رشته علوم تربیتی از طریق سازوکار کارآفرینی آموزشی , اولین همایش ملی برنامه درسی و اشتغال , 2020-11-02
  4. حکیمه خسروی , داود قرونه ء , محمدرضا آهنچیان , تحلیل ادراک و تجربه زیسته مدیران مدارس از اخلاق حرفهای: مطالعهای کیفی , ششمین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در علوم اجتماعی، علوم تربیتی و روانشناسی , 2019-12-18
  5. داود قرونه ء , ویژگی‌های دانشگاه کارآفرین , سومین کنفرانس ملی کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف , 2020-01-15
  6. فاطمه ثنائی پور , داود قرونه ء , جایگاه منتورینگ در ارتقای فرهنگ دانشگاهی , دومین همایش ملی فرهنگ دانشگاهی , 2019-11-27
  7. داود قرونه ء , فرهنگ ارتقای مستمر کیفیت در دانشگاه , دومین همایش ملی فرهنگ دانشگاهی , 2019-11-27
  8. داود قرونه ء , الگوی توسعه حرفه‌ای اعضای هیئت علمی به منظور ارتقای کیفیت در آموزش مهندسی , ششمین همایش بین‌المللی آموزش مهندسی ایران، , 2019-11-19
  9. داود قرونه ء , زهره خواجوئی نژاد , آسیب شناسی قوانین و مقرّرات تأمین و توزیع منابع انسانی در آموزش و پرورش , همایش ملی اقتصاد آموزش و پرورش , 2019-02-16
  10. داود قرونه ء , زیست‌بوم شکل‌گیری دانشگاه کارآفرین , دومین کنفرانس ملی کارآفرینی , 2018-12-11
  11. داود قرونه ء , تعامل دانشگاه و صنعت: نقش شتابدهنده‌ها در توسعه کارآفرینی دانشگاهی , ششمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه , 2018-11-21
  12. داود قرونه ء , فاطمه ثنائی پور , نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بالندگی اعضای هیئت علمی , پنجمین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی , 2018-07-12
  13. داود قرونه ء , الزامات شکل گیری دانشگاه کارآفرین , کنفرانس کارآفرینی با رویکرد الزامات دانشگاه کارآفرین , 2017-12-12
  14. داود قرونه ء , فاطمه ثنایی پور , کارآفرینی آموزشی؛ رویکردی نوین در رشته علوم تربیتی , کنفرانس ملی رویکردهای نوین علوم انسانی در قرن 21 , 2017-12-07
  15. داود قرونه ء , سرمایه داری آکادمیک و کارآفرینی اجتماعی: دو رویکرد به دانشگاه کارآفرین , کنگره ملی آموزش عالی ایران , 2016-04-14
  16. داود قرونه ء , بالندگی هیئت علمی به مثابه سازوکاری برای ارتقای کیفیت آموزش عالی , یازدهمین همایش ملی ارزیابی کیفیت در نظام های دانشگاهی , 2017-04-26
  17. داود قرونه ء , مقایسه ویژگی های کارآفرینانه مؤسسان زن و مرد دبیرستان های غیر دولتی تهران , همایش بین المللی مدیریت آموزشی ایران , 2016-12-21
  18. مهدی صادقی , عماد ملکی نیا , داود قرونه ء , تبیین ارتباط و تأثیر فرهنگ سازمانی بر اعتماد سازمانی , نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت , 2011-12-01
  19. حسن محجوب عشرت آبادی , عبداله وثوقی نیری , داود قرونه ء , داریوش مهری , بررسی معیارهای ارزیابی کیفیت یادگیری الکترونیکی در آموزش سازمانی و ارائه چارچوبی برای ارزیابی این نوع آموزش ها , سومین همایش ملی آسیب شناسی آموزش سازمانی با رویکرد کاربردی مبتنی بر تجربیات اجرایی در سازمانها , 2014-10-27
  20. یاسر فقهی , اسدالله زنگویی , داود قرونه ء , هادی پورشافعی , ضرورت نوآوری سازمانی؛ عوامل و موانع , دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی , 2016-02-04
  21. داود قرونه ء , فاطمه ثنائئ پور , نقش برنامه های بالندگی اعضای هیئت علمی در ارتقای کیفیت آموزش عالی , کنفرانس ملی آموزش و توسعه منابع انسانی , 2015-12-06
  22. داود قرونه ء , فاطمه ثنائی پور , نقش مراکز رشد علم و فناوری دانشگاهی در رشد شرکتهای جدید فناورانه محور(NTBF’s) , چهارمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه با رویکرد کسب و کار , 2016-12-07
  23. داود قرونه ء , فاطمه ثنائی پور , آموزش کارآفرینی در ایران بر اساس شاخص های دیده بان جهانی کارآفرینی (GEM) , چهارمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه با رویکرد کسب و کار , 2016-12-07