عنوان : ( بررسی میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانک اقتصاد نوین با استفاده از مدل کانو )
نویسندگان: مصطفی کاظمی , شیما مهاجر ,چکیده
هدف از انجام این تحقیق شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک اقتصاد نوین از کیفیت خدمات ارائه شده توسط این بانک و همچنین اولویت بندی عوامل به دست آمده در سه گروه الزامات اساسی، عملکردی و انگیزشی مدل کانو می باشد.
کلمات کلیدی
, مدیریت نظام مند, رضایت و شکایت مشتریان, مدیریت برند, مدیریت طرح های بازاریابی@inproceedings{paperid:1013375,
author = {کاظمی, مصطفی and شیما مهاجر},
title = {بررسی میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانک اقتصاد نوین با استفاده از مدل کانو},
booktitle = {اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات الکترونیک},
year = {2010},
location = {ايران},
keywords = {مدیریت نظام مند- رضایت و شکایت مشتریان- مدیریت برند- مدیریت طرح های بازاریابی},
}
%0 Conference Proceedings
%T بررسی میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانک اقتصاد نوین با استفاده از مدل کانو
%A کاظمی, مصطفی
%A شیما مهاجر
%J اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات الکترونیک
%D 2010