مدیریت فردا, دوره (11), شماره (33), سال (2013-2) , صفحات (115-128)

عنوان : ( کاهش شکاف کیفیت خدمات در راستای افزایش ارزش ایجاد شده ی مشتریان به کمک مدل سروکوآل (مورد تحقیق : یک بیمارستان دولتی در مشهد )

نویسندگان: مصطفی کاظمی , سعیده فنودی ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

مزیت رقابتی برای هر سازمان خدماتی در دنیای کنونی کسب و کار ، شناخت نیازها و خواسته های مشتریان و جستجو برای تغییراتی که در آنان رخ می دهد، است. سازمان ها با شناخت درست و آگاهی از آنچه مشتریان می خواهند ، می توانند خواسته ها و انتظارات را بر آورده سازند و ارزش بیشتری برای آنان ایجاد کنند ، این تلاش ارزش ادراک شده از طرف مشتریان را افزایش می دهد و تأثیر مثبتی بر موفقیت سازمان خواهد داشت.

کلمات کلیدی

, مدل سروکوآل, خدمات, بیمارستان, ارزش ایجادشده مشتری