اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها وچالشها , 2014-04-30

عنوان : ( تاثیر کیفیت خدمات و شرایط عاطفی کارکنان بر رضایت و وفاداری مشتریان بانک ملت )

نویسندگان: آذر کفاش پور , علیرضا حدادیان , محمد رضا حسینی , شیوا خالقی ,
فایل: Free Preview

بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

تاثیر کیفیت خدات و شرایط عاطفی کارکنان بر رضایت و وفاداری مشتریان بانک ملت

کلمات کلیدی

, کیفیت خدمات , شرایط عاطفی کارکنان, رضایت و وفاداری , مشتریان بانک
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1042658,
author = {کفاش پور, آذر and حدادیان, علیرضا and محمد رضا حسینی and شیوا خالقی},
title = {تاثیر کیفیت خدمات و شرایط عاطفی کارکنان بر رضایت و وفاداری مشتریان بانک ملت},
booktitle = {اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها وچالشها},
year = {2014},
location = {مشهد, ايران},
keywords = {کیفیت خدمات - شرایط عاطفی کارکنان- رضایت و وفاداری -مشتریان بانک ملت},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T تاثیر کیفیت خدمات و شرایط عاطفی کارکنان بر رضایت و وفاداری مشتریان بانک ملت
%A کفاش پور, آذر
%A حدادیان, علیرضا
%A محمد رضا حسینی
%A شیوا خالقی
%J اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها وچالشها
%D 2014

[Download]