عنوان : ( کسب وفاداری مشتریان با بکارگیری مدیرت دانش در واحد بازاریابی شرکت های خدماتی بزرگ و متوسط مشهد )
نویسندگان: آذر کفاش پور , آذین سیدی , محبوبه قانعی ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
چکیده مدیریت دانش مشتریان، برای سازمانها این امکان را فراهم میآورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصتهای پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. مدیریت دانش مشتری در ارتباط با بدست آوردن، اشتراکگذاری و بسط دانش مشتریان و در راستای به سودرسانی مشترک بین مشتریان و سازمان است.پژوهش حاضر با هدف بررسی کسب وفاداری مشتریان با بکارگیری مدیرت دانش در واحد بازاریابی شرکت های خدماتی بزرگ و متوسط مشهد، سعی دارد تا در جهت شناسایی عوامل موثر بر حظو و جذش مشتریان گامی مهم و تاثیر گذار بردارد. بدین منظور در بین شرکت های بزرگ و متوسط، شرکت های صنایع غذایی که به نحوی با نیاز روز مره عموم مردم روبروست و شدت رقابت در این صنعت بسیار بالاست، انتخاش شد. به منظور گرداوری داده ها از ابزار پرسشنامه استظاده گردید که روایی و پایایی آن مورد تایید واقع شد، در پایان رابطه بین مدیریت دانش مشتری در واحد های بازاریابی و فروش شرکت های تولیدی محصولات غذایی، ارزش درک شده توسط مشتری و وفاداری مشتری مورد تایید قرار گرفت.
کلمات کلیدی
, کلمات کلیدی: مدیریت دانش, ارزش درک شده, وفاداری مشتری@inproceedings{paperid:1048399,
author = {کفاش پور, آذر and سیدی, آذین and قانعی, محبوبه},
title = {کسب وفاداری مشتریان با بکارگیری مدیرت دانش در واحد بازاریابی شرکت های خدماتی بزرگ و متوسط مشهد},
booktitle = {هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش},
year = {2015},
location = {تهران, ايران},
keywords = {کلمات کلیدی: مدیریت دانش، ارزش درک شده، وفاداری مشتری},
}
%0 Conference Proceedings
%T کسب وفاداری مشتریان با بکارگیری مدیرت دانش در واحد بازاریابی شرکت های خدماتی بزرگ و متوسط مشهد
%A کفاش پور, آذر
%A سیدی, آذین
%A قانعی, محبوبه
%J هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
%D 2015