نمایش نتایج جستجو برای
عنوان: بیمه
موضوع : مدیریت
زبان مقاله: فارسی
موارد یافت شده: 7
1 - نقش فنون بازاریابی رابطه مند در اعتمادسازی مشتریان بیمه (دیدگاه مدیران نمایندگی های بیمه ایران در شهر مشهد) (چکیده)2 - شناسایی و اولویت بندی عوامل استرسزای سازمانی با استفاده از روش ویکور (VIKOR) (مورد مطالعه: رؤسای شعب بیمه تأمین اجتماعی مشهد) (چکیده)
3 - نقش تعدیل گری مهارت های فروش در تأثیر فروش گرایی و مشتری گرایی بر عملکرد نیروی فروش نمایندگی های شرکت بیمه (چکیده)
4 - بررسی تاثیر جنبه های مختلف فردی و شخصیتی و عملکرد مسئولین فروش بیمه - خراسان رضوی (چکیده)
5 - مطالعه تطبیقی سیکل عمر محصولات شرکتهای بیمه دولتی ایران جهت تعیین استراتژیهای مناسب بازاریابی (چکیده)
6 - سنجش دیدگاه بیمه گذاران خسارت دیده از کیفیت خدمات شرکت های بیمه دولتی (چکیده)
7 - بررسی موانع استفاده بهینه از فن آوری اطلاعات در صنعت بیمه ایران (چکیده)