بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

کلمات کلیدی: علوم


موارد یافت شده: 119

1 - نطریه اطلاعات و جایگاه ان در مهندسی و علوم (چکیده)
2 - بررسی تحلیلی وضعیت مدیریت دانش در کتابخانه‌های دانشگاهی ( مطالعه موردی: کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد) (چکیده)
3 - بازگشت PH به PHD: ضرورت آموزش فلسفه علم به دانشجویان علوم و مهندسی (چکیده)
4 - بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری علمی بر رشد دانش فراشناختی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی (چکیده)
5 - واکاوی زمینه‏ های عملکرد علمی و حرفه‏ ای، حضور اعضاء هیأت علمی علم اطلاعات و دانش ‏شناسی ایران و آثار آنها در گوگل، گوگل پژوهشگر و نمایه استنادی علوم ایران (چکیده)
6 - فهرست مقالات چاپ شده در مجلّۀادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد(شماره‌های 1 تا 179) (چکیده)
7 - ارزشیابی کاربردپذیری وب سایت های پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و تکنولوژی شیراز از منظر دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز (چکیده)
8 - رعایت اخلاق پژوهش در رساله های دکتری: مورد مطالعه گروه علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
9 - بررسی کیفیت ساختاری مقالات منتشر شده در مجلات علمی- پژوهشی علوم پزشکی ایران در سال های 1389-1391 بر اساس دستورالعمل کمیته بین‏ المللی سردبیران مجلات پزشکی ( ICMJE) (چکیده)
10 - بایستگیِ تاریخ‌دانی در بازشناسیِ بنیان‌هایِ تاریخیِ زایشِ قوانین‌اساسی (چکیده)
11 - نگاهی به وضعیت دانش آفرینی در مراکز پژوهشی علوم انسانی مستقر در دانشگاه‌ها: مطالعه موردی (چکیده)
12 - نگاهی به وضعیت دانش آفرینی در مراکز پژوهشی علوم انسانی مستقر در دانشگاه‌ها: مطالعه موردی (چکیده)
13 - عوامل فرهنگی موثر بر تدریس خلاق از دیدگاه اساتید دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
14 - ارزیابی برداشتهای درست و نادرست از نقش دانش علوم اعصاب در آموزش و پرورش (چکیده)
15 - شناسایی الگوی تلفیق برنامه‌ درسی علوم انسانی و فاصله آن با وضعیت مورد انتظاردانشجویان، بر اساس دیدگاه فوگارتی (چکیده)
16 - ارزیابی مکاشفه‌ای محیط رابط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (چکیده)
17 - بازنگری درس های تاریخ‌پایه در دوره کارشناسی علوم سیاسی (چکیده)
18 - ارزیابی مؤلفه های خلاقیت در وب سایت های کتابخانه های مرکزی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (چکیده)
19 - عصب شناسی آموزش ریاضیات (عرصه ای نوبرای تحقیق) (چکیده)
20 - بررسی وضعیت علم علف های هرز طی سال های 89-1388 (چکیده)
21 - آموزه‌های نظریه آشوب در نظام آموزش و برنامه درسی علوم تجربی در ایران (چکیده)
22 - نقش هویت سازمانی در پیش بینی رفتار شهروندی سازمانی در دانشگاه علوم اسلامی رضوی و موسسه آموزش عالی خیام مشهد (چکیده)
23 - تاثیرالگوی کاوشگری بر تفکر انتقادی و نگرش دانش آموزان نسبت به کتاب درسی علوم تجربی دردوره ابتدایی (چکیده)
24 - نقش محیط آموزشی- پژوهشی و عوامل اجتماعی دانشگاه بر خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
25 - بررسی رابطه ی بین خودکارآمدی پژوهشی با عملکرد پژوهشی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
26 - درآمدی بر فلسفه علوم قرآنى (چکیده)
27 - اشارات قرآنی در ارتباط با عناصر مهم زیستی و ویتامین ها (چکیده)
28 - تحلیل پیوندهای وب سایتهای دانشگاههای علوم پزشکی ایران با استفاده از روش وب سنجی (چکیده)
29 - مقایسه‌ وضعیت مقاله‌های علمی ایرانی نمایه شده در نمایه استنادی علوم ایران و وب آوساینس با تأکید بر میزان خود‌استنادی آن‌ها (چکیده)
30 - ارزشیابی کاربرد پذیری وب سایت کتابخانه های مرکزی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دید کاربران (چکیده)
31 - بررسی مقایسه ای جایگاه علوم انسانی در برنامهدرسی اگزیستانسیالیستی و اسلامی (چکیده)
32 - تحلیل محتوای سوالات آزمون پایانی دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه پیام نور از حیث تطابق با انتظارات حیطه شناختی (چکیده)
33 - جایگاه حل مساله در تمرین های کتاب های درسی علوم ابتدایی (چکیده)
34 - پیشنهاددرس جدید«سیاست شناسی مشاوره ای»( سودمندی اجتماعی کاربرد دانش سیاسی) (چکیده)
35 - آسیب‌شناسی رهیاف‌ها و روش‌های جامعه‌شناسی سیاسی - تاریخی در فهم چیستی جامعه ایرانی (چکیده)
36 - شناسایی کتابهای مناسب غیر درسی همخوان با کتاب های درسی علوم تجربی و تعلیمات اجتماعی مقطع دبستان (چکیده)
37 - سی سال پژوهش های زراعی در ایران: 2- بررسی وضعیت اخلاق پژوهش (چکیده)
38 - بررسی مقایسه ای جایگاه علوم انسانی در برنامه درسی اگزیستانسیالیستی و اسلامی (چکیده)
39 - سبک های یادگیری و نقش آن بر یادگیری خودراهبردانشجویان دختر و پسر دانشکده پرستاری و مامایی مشهد (چکیده)
40 - نگرش و روش سیستمی در حل مسائل فرهنگی – اجتماعی؛ با توجه به شرایط بومی ایران (چکیده)
41 - بازنگری معنایی در «التفات» بلاغی و اقسام و کارکردهای آن (چکیده)
42 - مقاله شناسی شاهنامه و ادب حماسی در مجله ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد (شماره های 1 تا 173) (چکیده)
43 - معتبرترین مجلات الکترونیکی رایگان انگلیسی زبان علوم پزشکی (ویژه نامه علم سنجی) (چکیده)
44 - بررسی میزان همکاری گروهی محققان در تولید مقالات ارایه شده در همایش‎های سراسری تازه‎های پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (چکیده)
45 - ترسیم نقشه علمی محققان علوم پزشکی با استفاده از نرم افزار HistCite : مورد پژوهی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (چکیده)
46 - چگونگی تبیین علوم قرآنی بر اساس دیدگاه قرآن (چکیده)
47 - برسی و مقایسه هوش هیجانی و خودتنظیمی دانشجویان کارشناسی ارشد علوم انسانی و مهندسی (چکیده)
48 - دارالعلوم دیوبند؛زمینه ها و راهبردها (چکیده)
49 - بررسی میزان توجه به موضوعات مختلف پزشکی در مجله های علمی پژوهشی علوم پزشکی کشور 1388 (چکیده)
50 - نقد و ارزیابی برنامه درسی رشته علوم تربیتی: گرایش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی (چکیده)
51 - نگاهی به وضعیت دانشمندان علوم دینی در ورارودان در سده های 5 و 6 هجری (چکیده)
52 - روان شناسی و جامعه شناسی تقلب (چکیده)
53 - بررسی جهت‌گیری‌های برنامه درسی استادان : نقش جنسیت ، مرتبه علمی و نحوه ارایه آموزش ( مجازی،حضوری) در دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
54 - بررسی مقایسه ای جایگاه علوم انسانی در برنامهدرسی اگزیستانسیالیستی و اسلامی (چکیده)
55 - تبلور نظری و کاربردی علوم شناختی در روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی (چکیده)
56 - فرهنگ سازی و اعتبار بخشی به آموزش و پژوهش علوم سیاسی در ایران (چکیده)
57 - زمخشری و نقش وی در بلاغت عربی (چکیده)
58 - چالش‌های آموزش علوم و فناوری در ایران (چکیده)
59 - تبیین در علوم طبیعی (چکیده)
60 - بررسی میزان توجه به موضوع های مختلف پزشکی در مجله های علمی - پژوهشی علوم پزشکی کشور (چکیده)
61 - نقش زبان عربی به عنوان زبان قرآن در اسلامی کردن علوم انسانی (چکیده)
62 - سرنوشت شغلی فارغ التحصیلان دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
63 - تشخص و تمایز علوم سیاسی در دانشگاههای گوناگون:بایستگی های تأسیس مکتبِ خراسان بزرگ در علوم سیاسی (چکیده)
64 - تاملی بردیدگاههای مختلف درخصوص حل مساله و فرایندهای آن درآموزش علوم وتبیین دلالت های آن برای برنامه درسی (چکیده)
65 - تحلیلی بر وضعیت برنامه درسی علوم تجربی دوره ابتدایی ایران با مروی بر پژوهش ها و مطالعات انجام شده در این زمینه (چکیده)
66 - تحلیلی بر وضعیت روشهای تدریس علوم تجربی دوره ابتدایی ایران و ارایه راهکارهایی برای ارتقای وضعیت موجود (چکیده)
67 - تحلیل تاریخی علل شکوفایی علوم طبیعی در ایران پس از اسلام (چکیده)
68 - بررسی رابطه باورهای خودکارآمدی و سلامت روان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
69 - پژوهشی دربازنگری برنامه درسی کارشناسی ارشد پژوهشگری علوم اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
70 - بنیان‌گذاری گروه درس‌های روش‌شناسی در دوره کارشناسی علوم‌سیاسی (چکیده)
71 - ضعف سنت «نقد» در پژوهش علوم سیاسی در ایران (چکیده)
72 - ارتباط بین سلامت روان و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
73 - روش نقد و بررسی عنوان کتب و ابواب حدیثی ازنگاه علامه محمدتقی شوشتری (چکیده)
74 - بررسی مقایسه ای عزت نفس دانشجویان دختر رشته پزشکی و ادبیات فارسی دانشگاه علوم پزشکی و فردوسی مشهد (چکیده)
75 - علوم قرآنی در روایات رضوی (چکیده)
76 - بررسی نگرش دانشجویان نسبت به یادگیری الکترونیکی (چکیده)
77 - بنیان گذاری گروه درس های روش شناسی در دوره کارشناسی علوم سیاسی (چکیده)
78 - بررسی تطبیقی طبقه بندی علوم در تمدن اسلامی (چکیده)
79 - اسرار و حکمت‌های نزول تدریجی از دیدگاه قرآن (چکیده)
80 - تاویل از دیدگاه قرآن (چکیده)
81 - تاریخ علم زیست شناسی در تمدن اسلامی (چکیده)
82 - بررسی تاثیر روابط اجتماعی استاد-دانشجو بر موفقیت تحصیلی دانشجویان (چکیده)
83 - همسانی / ناهمسانی فرضیه و سناریو در پژوهش های علوم سیاسی (چکیده)
84 - زیر ساخت های مدرن علوم تربیتی (چکیده)
85 - بررسی تحلیلی و تطبیقی سنجش از دور در ایران و جایگاه آن در جغرافیا و علوم زمین (چکیده)
86 - واکاوی معنایی گفتمان علوم انسانی اسلامی (چکیده)
87 - تاثیر منفی اختلافات منابع روش تحقیق بر روند پژوهش ها در حوزه علوم تربیتی (چکیده)
88 - نظریه پردازی در سیاست های زمامدارانه در ایران (چکیده)
89 - فقدان سنت نقد در پژوهش علوم سیاسی در ایران (چکیده)
90 - آسیب شناسی دروس حقوقی دوره کارشناسی علوم سیاسی (کاربست رویکرد عملگرا در بازنگری محتوا ، منابع ، شیوه های آموزش ) (چکیده)
91 - بررسی جایگاه طرحواره های فلسفی و معرفت شناختی در محتوای کتب روش تحقیق در علوم تربیتی و روان شناسی (چکیده)
92 - تبیین و مقایسه دیگاه اساتید علوم انسانی در باره مشکلات سرفصل های برنامه های درسی رشته های علوم انسانی (چکیده)
93 - بررسی انطباق سرفصل های گرایش علوم تربیتی با وظایف و مهارت های شغلی دانشجویان این رشته (چکیده)
94 - بررسی پژوهش های انجام شده در رابطه با اثرات فیزیولوژیک و فارماکولوژیک گیاهان دارویی در دانشگاه های فردوسی و علوم پزشکی مشهد در سال های 1360 تا 1387 (چکیده)
95 - تبیین نقش علوم انسانی بر سایر علوم (چکیده)
96 - بررسی وارزیابی یک تفسیرروایی کهن (چکیده)
97 - طراحی و تبیین مدل دانشگاهی انکوباتور تخصصی تربیت بدنی و علوم ورزشی با تاکید بر محوریت توسعه کارآفرینی در ورزش (چکیده)
98 - بررسی میزان توانمندی گروه بحث الکترونیکی علوم کتابداری و اطلاع رسانی (LIS) در تشکیل سرمایه اجتماعی (چکیده)
99 - بررسی درک کاربران از محیط رابط پایگاه های اطلاعاتی بر اساس مدل نیلسن(مقایسه پایگاه مقاله های الکترونیکی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری با پایگاه مقاله های پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران) (چکیده)
100 - راهکارهای بهینه/کاربرد سازی علوم سیاسی:حضور مؤثر در نهادهای تصمیم گیری (چکیده)
101 - واکاوی ماهیت و جایگاه نقد در برنامه های درسی آموزش عالی: با تاکید بر حوزه علوم انسانی (چکیده)
102 - تهیه نمونه های قارچی پلاستینه به دو روش حجمی ومقطعی جهت نگهداری در موزه های علوم طبیعی (چکیده)
103 - غزالی در غرب (چکیده)
104 - وضعیت رشته علوم سیاسی در دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
105 - کیفیت فرضیه ها در پایان نامه های دکتری علوم سیاسی گرایش مسایل ایران (چکیده)
106 - بررسی میزان آمادگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای حضور در دوره های آموزش مجازی (چکیده)
107 - آسیب شناسی دروس حقوقی دوره کارشناسی علوم سیاسی (کاربست رویکرد عملگرا در بازنگری محتوا، منابع، شیوه های آموزش) (چکیده)
108 - پیشنهاد پنج درس جدید در دوره کارشناسی علوم سیاسی (چکیده)
109 - مقایسه سطح اضطراب در دانشجویان علوم پزشکی (چکیده)
110 - تاریخ فلسفه تعلیم و تربیت در ایران (چکیده)
111 - کاروان های راهیان نور از نظردانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد(1387) (چکیده)
112 - جایگاه همسانی اخلاقی زوجین در تشکیل خانواده در فقه و حقوق موضوعه (چکیده)
113 - سرگذشت علوم قرآنی و حدیث در ماوراء النهر از سقوط سامانیان تا آمدن مغولان (389-616ق) (چکیده)
114 - رهنمودهایی برای نگارش، ممرور نوشتارها و پیشینه پژوهش در حوزه های علوم انسانی و اجتماعی (چکیده)
115 - ارزیابی نمایه‌های پایان کتاب‌های فارسی حوزه علوم اجتماعی از نظر رعایت ملاک‌های استاندارد ایزو 999 (چکیده)
116 - چالش‌های علم‌سنجی درعلوم انسانی (چکیده)
117 - تأثیر تخم پنبه آسیاب شده حرارت دیده میتونین و لیزین محافظت شده بر تولید و ترکیب شیر گاوهای شیری هلشتاین، مجله علوم و صنایع کشاورزی (چکیده)
118 - هرمنوتیک به مثابه بنیادی روش شناختی برای علوم انسانی (چکیده)
119 - An Analysis of the Status of Social Sciences in Developing Countries: A Case Study (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر