نمایش نتایج جستجو برای
عنوان: رسانه
موارد یافت شده: 12
1 - لزوم آموزش سواد رسانه ای با گسترش تاثیر گذاری رسانه ها بر پوشش نوجوانان دختر (چکیده)2 - رسانه و مصرفگرایی (چکیده)
3 - به کارگیری رویکردی ترکیبی از فرایند تحلیل شبکهای و دیماتل (ANP-DEMATEL)جهت انتخاب رسانه ی تبلیغاتی (چکیده)
4 - نقش رسانه در جذب تماشاگران تیم های فوتبال استان خراسان رضوی حاضر در لیگ آزادگان (چکیده)
5 - مصرف رسانه و تاثیر آن بر روابط با اعضای خانواده در میان دانشجویان، مطالعه موردی یک دانشگاه دولتی (چکیده)
6 - تکنولوژی رسانه ای، صنعت تبلیغات و سبک زندگی مصرف گرایانه (چکیده)
7 - پژوهشی فقهی در مالیت و مالکیت خبر در رسانه های جمعی و حقوق ناشی از آن (چکیده)
8 - بررسی گرایش به مصرف کالاهای خارجی و عوامل مؤثر بر آن با تاکید بر رسانه (چکیده)
9 - رژیم بین المللی هراس اخلاقی: نقش رسانه (چکیده)
10 - بررسی تاثیر رسانه های گروهی بر کاهش خسارات ناشی از تغییرات اقلیمی (چکیده)
11 - استلزامات و مفروضات شناختی - اجتماعی مناظره و استدلال در رسانه دیداری و شنیداری (چکیده)
12 - ظرفیت ها و محدودیت های رسانه در جامعه و دولت زمینه ساز ظهور منجی موعود (چکیده)