بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

عنوان: رسانه


موارد یافت شده: 13

1 - نقش رسانه‌های نوشتاری فارسی‌زبان برای آموزش مهارت خواندن به غیرفارسی‌زبانان (مطالعه موردی روزنامه‌های کثیرالانتشار صبح ایران) (چکیده)
2 - لزوم آموزش سواد رسانه ای با گسترش تاثیر گذاری رسانه ها بر پوشش نوجوانان دختر (چکیده)
3 - رسانه و مصرف‌گرایی (چکیده)
4 - به ‏کارگیری رویکردی ترکیبی از فرایند تحلیل شبکه‌ای و دیماتل (ANP-DEMATEL)جهت انتخاب رسانه ی تبلیغاتی (چکیده)
5 - نقش رسانه در جذب تماشاگران تیم های فوتبال استان خراسان رضوی حاضر در لیگ آزادگان (چکیده)
6 - مصرف رسانه و تاثیر آن بر روابط با اعضای خانواده در میان دانشجویان، مطالعه موردی یک دانشگاه دولتی (چکیده)
7 - تکنولوژی رسانه ای، صنعت تبلیغات و سبک زندگی مصرف گرایانه (چکیده)
8 - پژوهشی فقهی در مالیت و مالکیت خبر در رسانه های جمعی و حقوق ناشی از آن (چکیده)
9 - بررسی گرایش به مصرف کالاهای خارجی و عوامل مؤثر بر آن با تاکید بر رسانه (چکیده)
10 - رژیم بین المللی هراس اخلاقی: نقش رسانه (چکیده)
11 - بررسی تاثیر رسانه های گروهی بر کاهش خسارات ناشی از تغییرات اقلیمی (چکیده)
12 - استلزامات و مفروضات شناختی - اجتماعی مناظره و استدلال در رسانه دیداری و شنیداری (چکیده)
13 - ظرفیت ها و محدودیت های رسانه در جامعه و دولت زمینه ساز ظهور منجی موعود (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر