نمایش نتایج جستجو برای
نویسنده: پورسلیمی
موارد یافت شده: 24
1 - impact of customer relationship management in Iran banking (چکیده)2 - effect of business process re-engineering on performance of Iran banking sector (چکیده)
3 - E- Supply Chain Management (SCM) to improve the Productivity in Order to strengthen of competition power in the Market (چکیده)
4 - the category of customers to analyze of CLV in the East Cement Co of Iran (چکیده)
5 - Application of Information Technology in Supply Chain Management (SCM) in the Iran Textile Industry to solve part of the problems. (چکیده)
6 - Impact of Customer Relationship Management (CRM) in Iran Baking Sector (چکیده)
7 - A Descriptive-Correlation Research to Explain Potential of BPR (چکیده)
8 - بررسی تاثیرنقش واسط بازارگرایی بر رابطه بین سرمایه اجتماعی و عملکرد سازمانی (چکیده)
9 - تاثیر رنگ ها بر فروش براساس رفتار خرید مصرف کننده (چکیده)
10 - تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد سازمانی با نقش واسط استراتژی های رقابتی(مطالعه موردی: شرکتهای تولیدی متوسط و بزرگ شهرک های صنعتی شهرستان مشهد) (چکیده)
11 - Classifying and Designing Customer's Strategy Pyramid by Customer LifeTime Value (CLV)(Case study: Shargh Cement Company) (چکیده)
12 - بررسی تاثیر عملکرد کارکنان فرانت آفیس بر جلب رضایت مشتریان (چکیده)
13 - تأثیر صادرات نامرئی کالاها و خدمات گردشگری در اشاعة فرهنگ؛ با نقش تعدیلگری تصویر ذهنی مقصد گردشگری (چکیده)
14 - The Investigation of Mediating Effect of Organizational Trust on Job Satisfaction and Social Capital Case study: Darvishi Hotel-Iran,Mashhad (چکیده)
15 - The Investigation of Mediating Effect of Emotional Intelligence on Social Capital and Organizational Commitment Case study: Barsavan Organizatoin in Mashhad - Iran (چکیده)
16 - تاثیرکیفیت خدمات بر رضایت و وفاداری مشتریان شرکت شاداب خراسان در (چکیده)
17 - تاثیرشرایط عاطفی کارکنان بررضایت و وفاداری مشتریان با نقش واسط تفاهم (چکیده)
18 - بررسی نقش واسط یادگیری سازمانی بررابطه بین مدیریت دانش و نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت های تولیدی متوسط وبزرگ شهرک های صنعتی شهرستان نیشابور) (چکیده)
19 - بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین بر رضایتمندی نمایندگی های مجاز ایران خودرو دراستان خراسان رضوی (چکیده)
20 - تاثیرکیفیت خدمات و شرایط عاطفی کارکنان براعتماد مشتریان شعب بانک ملت درشهر مشهد (چکیده)
21 - تاثیرشرایط عاطفی کارکنان بر رضایت و وفاداری مشتریان با نقش واسط تفاهم (مورد مطالعه: مسافران ورودی وخروجی استفاده کننده ازخدمات گمرک فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد) (چکیده)
22 - بررسی اثر ارزش ویژه برند در تدوین استراتژی های بازاریابی بیمارستانی (مورد مطالعاتی: بیمارستان های خصوصی سطح مشهد) (چکیده)
23 - تعریف یک تابع مطلوبیت خطی به منظور مدل سازی عامل محور قیمت دهی شرکت های نیروگاهی (چکیده)
24 - مدیریت ریسک شرکت های نیروگاهی در قیمت دهی مبتنی بر تابع مطلوبیت Q-learning به کمک الگوریتم (چکیده)