بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

کلمات کلیدی: آگاهی


موارد یافت شده: 23

1 - نقش ارزش برند مبتنی بر مشتری در تاثیر تبلیغات بر پاسخ مصرف کننده (چکیده)
2 - مدیریت استراتژیک مخاطرات طبیعی مبتنی بر نگرش سیستماتیک (مطالعه موردی: مدیریت ریسک بیابان‌زایی) (چکیده)
3 - تبیین مفهومی علل و بازخوردهای زنانه(مونث) شدن مهاجرتهای روستایی (چکیده)
4 - تاثیر تخمین خطا و تواتر بازخورد آگاهی از نتیجه بر یادگیری تکالیف حرکتی و شناختی (چکیده)
5 - سبع هشتم، حقیقتی اسرارآمیز تا تعبیری طنزآمیز (چکیده)
6 - تأثیر سرمایة اجتماعی بر فرایند اجرای طرح‌های هادی روستایی در شهرستان خواف (چکیده)
7 - الگوهای پوششی خودتنظیم: علائم پیش آگاهی در پیش بینی گذرهای اکوسیستمی (چکیده)
8 - بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (چکیده)
9 - بررسی نقش ایمنی روانی در ترویج تمایل به تسهیم دانش (مورد مطالعه: مرکز رشد دانشگاه فردوسی مشهد) (چکیده)
10 - تأثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر تصویر برند در بین هتل های 5 ستاره استان خراسان رضوی (چکیده)
11 - رابطه درک خطرات ترافیکی با آگاهی و پیروی از قوانین ترافیکی در کودکان پیش دبستانی (چکیده)
12 - ارزش درک شده و نگرش کاربران در راستای تبلیغات اینترنتی (چکیده)
13 - بررسی تطبیقی قابلیت های فراروانی انسان با رویکرد عرفانی و عصب شناختی (چکیده)
14 - مقایسه تأثیر دو روش آموزشی ایفای نقش و سخنرانی بر آگاهی، نگرش و عملکرد زنان نخست باردار در باره نوع زایمان (چکیده)
15 - تحلیل عوامل ساختاری مؤثر بر مشارکت روستاییان در توسعه‌ی نواحی روستایی (چکیده)
16 - بررسی ارتباط آگاهی و علاقه بهداشتی و زیست محیطی بر میزان مشارکت در فعالیت بدنی شهروندان خراسان بزرگ (چکیده)
17 - تاثیر روشهای ارائه بازخورد افزوده (پس از کوشش های موفق و ناموفق) بر یادگیری و قابلیت شناسایی خطا در تکلیف تولید نیرو (چکیده)
18 - بررسی رابطه بین ویژگی‌های فردی زنان و مشارکت آنان در فرایند توسعه روستایی (مطالعه موردی: دهستان درزآب – شهرستان مشهد) (چکیده)
19 - برآورد میزان تأثیرپذیری مشارکت زنان از سرمایه ی اجتماعی در نواحی روستایی (مطالعه موردی: دهستان درزآب - شهرستان مشهد) (چکیده)
20 - تحلیل سیرالعباد الی المعاد سنائی غزنوی بر اساس روش نقد اسطوره ای (کهن الگویی) (چکیده)
21 - نقد و بررسی پیتر برگر از رویکرد الهیات سکولار (چکیده)
22 - دنیای تصور، هنر و ادبیات از منظر سارتر (چکیده)
23 - ارزش برند وتصویر شرکت باتوجه به ارزش مشتری (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر