مقالات ارائه شده در مجلات

فارسی

  1. جواد غلامیان , مسلم رمضان زاده , احمد محمودی , بهادر عزیزی , ارائه مدل عوامل کلیدی موفقیت در فرآیند کسب‌وکارهای ورزشی, مطالعات مدیریت راهبردی, سال (2022-12)
  2. زهرا امینی روشن , جواد غلامیان , احمد محمودی , بهادر عزیزی , ارائه مدل ویژگی‌ شخصیتی و انگیزه کارآفرینی بر قصد راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ورزشی: نقش میانی آگاهی از کارآفرینی, توسعه کارآفرینی, دوره (15), شماره (1), سال (2022-5), صفحات (41-60)
  3. محمد حسن فردوسی , جواد غلامیان , احمد محمودی , سحر پیرجمادی , Financial Performance Model of Sports Product Manufacturers Based on Entrepreneurial Marketing and Market Orientation with the Mediating Role of Information Technology, Journal of New Studies in Sport Management, سال (2022-10)
  4. جواد غلامیان , مسعود دارابی , احمد محمودی , بهادر عزیزی , تحلیل پیشران‎‌‌های موثر در توسعه صنعت ورزش با استفاده از رهیافت آینده پژوهی, آینده پژوهی ایران, دوره (7), شماره (1), سال (2022-6), صفحات (303-325)
  5. سمانه خوشکام , جواد غلامیان , مهدی طالب پور , رضا حیدری , الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص آسیب‌ شناسی مشکلات ورزش تکواندوی استان خراسان رضوی, مطالعات مدیریت ورزشی, دوره (14), شماره (76), سال (2023-2), صفحات (251-290)
  6. جواد غلامیان , احمد نظری ترشیزی , سمیه سمیعی , رامتین بهشتی , شناسایی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص عوامل موثر بر افزایش سطح سواد رسانه ای معلمان تربیت بدنی در آموزش مازی ناشی از همه گیری کرونا, پژوهش در ورزش تربیتی, سال (2021-11)
  7. جواد غلامیان , علیرضا الهی , حسین اکبری , استراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران, مطالعات مدیریت ورزشی, سال (2019-6)
  8. جواد غلامیان , سمیه گلزار , سیده مهسا حسینی , مهدی طالب پور , بررسی فرسودگی ناشی از قضاوت در داوران ملی و بین المللی فوتبال ایران و رابطة آن با میزان استرس, مدیریت ورزشی, دوره (1), شماره (1), سال (2009-8), صفحات (141-157)
  9. رضا شجیع , جواد غلامیان , نصراله جوادیان صراف , تعیین نگرش، گرایش و سطح مهارت دانشجویان تحصیلات تکمیلی نسبت به فناور ی اطلاعات, نامه آموزش عالی, دوره (2), شماره (6), سال (2009-12), صفحات (101-119)
  10. Zahra karimi , جواد غلامیان , Vahid Saatchian , Place Research and Return to Sport: An Analysis of the Aesthetic Role and the Tendency of Customers to Sport, پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی, دوره (10), شماره (19), سال (2020-8), صفحات (57-71)
  11. مهدی طالب پور , جواد غلامیان , بررسی الگوی رگرسیونی نگرش های شغلی و جو سازمانی دانشکده های تربیت بدنی کشور, مدیریت ورزشی, دوره (4), شماره (4), سال (2010-4), صفحات (43-63)
  12. مهدی طالب پور , اکبر معرفتی , جواد غلامیان , ارائه مدل رگرسیونی جو سازمانی و کارآفرینی سازمانی دانشکده های تربیت بدنی کشور, پژوهش در علوم ورزشی, شماره (22), سال (2009-6), صفحات (97-116)

مقالات ارایه شده در کنفرانس

فارسی

  1. عصمت بزرگوار , جواد غلامیان , مهدی طالب پور , فرزانه اویسی ثانی , مدل یابی معادلات ساختاری بازاریابی اجتماعی و بازاریابی حسی با ارزش ویژه نام تجاری و رفتار مشتری (مطالعه ی باشگاه‌های بدن‌سازی و تناسب‌اندام ممتاز شهر مشهد) , سومین همایش ملی برند در ورزش , 2023-05-10
  2. پارسا مشایخی فرد , جواد غلامیان , چالش ها و تغییرات مدل های کسب و کارهای باشگاه های ورزشی , سومین همایش ملی برند در ورزش , 2023-05-10
  3. جواد غلامیان , رامتین بهشتی , محسن اسمعیلی , جنبه های حقوقی ایمنی و امنیت در اماکن ورزشی , دومین همایش ملی-بین المللی اوقات فراغت , 2022-05-18
  4. مریم حیدری , جواد غلامیان , وحید ساعتچیان , تاثیر فعالیت های بازتوانی همراه با ورزش بر امید به زندگی، پایبندی به ورزش و پیشگیری از بازگشت به اعتیاد معتادان بهبود یافته , دومین همایش ملی-بین المللی اوقات فراغت , 2022-05-18
  5. زهرا امینی روشن , جواد غلامیان , محسن اسمعیلی , مطالعه تحلیلی کارکردهای اردوها و بازدیدهای ورزشی در اوقات فراغت دانش آموزان , دومین همایش ملی-بین المللی اوقات فراغت , 2022-05-18
  6. محبوبه ظریف , جواد غلامیان , محمد کشتی دار , \\\"بررسی عوامل موثر بر بازاریابی ویروسی و تصمیمگیری ورود مشتریان خدمات ورزشی به شبکه فروش )مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی(\\\" , دومین همایش ملی برند با رویکرد هویت ورزش رضوی , 2019-11-28
  7. حسین سعیدی , مهدی طالب پور , جواد غلامیان , شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند باشگاه های ورزشی کشور با رویکرد آینده پژوهی , اولین کنفرانس بین المللی علوم ورزش و تندرستی , 2021-03-12
  8. جواد غلامیان , نسرین عزیزیان کهن , مسعود دارابی , عادل رحمان پور , شکری شاکر فالح , تاج الدین رشیدی , شناسایی و اولویت بندی شاخص های توسعه ورزش همگانی در کشورهای منتخب (ایران، عراق، افغانستان) , اولین کنفرانس بین المللی علوم ورزش و تندرستی , 2021-03-12
  9. سحر عاقبتی , جواد غلامیان , سیدمرتضی عظیم زاده , بررسی و اولویت بندی شیوه هی تبلیغات پیشبردی برای جذب مشتریان در مجموعه های آبی مشهد , دومین همایش ملی برند در ورزش , 2019-11-28
  10. محبوبه ظریف , جواد غلامیان , محمد کشتی دار , بررسی عوامل موثر بر بازاریابی ویروسی و تصمیمگیری ورود مشتریان خدمات ورزشی به شبکه فروش )مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی( , دومین همایش ملی برند در ورزش , 2019-11-28
  11. اعظمه جعفری , جواد غلامیان , اکبر معرفتی , بررسی نقش ویژگی‏های شخصیت و نیازهای انگیزشی در سازگاری شغلی دبیران تربیت بدنی , اولین کنگره اوراسیایی علوم ورزشی , 2018-11-05
  12. فرشته ادیب روشن , جواد غلامیان , از تحلیل اسطوره تا تصاویر آینده، مروری بر شکل گیری برند شخصی , دومین همایش ملی برند در ورزش , 2019-11-28
  13. جواد غلامیان , فرزانه اویسی ثانی , مریم اسلامی , تاثیر مدیریت روابط الکترونیک با مشتری (Ecrm) بر رضایت و بازگشت مشتریان سایت ها و شبکه های اجتماعی ورزشی , دورازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی , 2021-11-09