بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

عنوان: فروش
زبان مقاله: فارسی


موارد یافت شده: 26

1 - ارائه يك شبكه عصبي تركيبي براي حل مسئله فروشنده دوره گرد (چکیده)
2 - یک شبکه عصبی جدید با ساختاری سازنده ترکیبی برای حل مساله های فروشنده دوره گرد و کوتاهترین مسیر با تعداد شهر مشخص (چکیده)
3 - بررسی علل افزایش فروش گندم به دولت در سال زراعی81-1380 (چکیده)
4 - تنظیم بهینه قراردادهای پیش فروش و پیش خرید برق به کمک آنالیز سناریوهای چندگانه در بازار برق ایران (چکیده)
5 - استفاده از الگوریتم های ژنتیک برای حل مسئله فروشنده دوره گرد با تکیه بر زیر جامعه ضعیف برای حفظ تنوع و اعتلای جامعه جواب (چکیده)
6 - برنامه‎ریزی فروش لیزینگی در بنگاه‎های تولید فناوری ماشین‎های کشاورزی (چکیده)
7 - بررسی تاثیر جنبه های مختلف فردی و شخصیتی و عملکرد مسئولین فروش بیمه - خراسان رضوی (چکیده)
8 - بررسی رفتار عقلایی مصرف کنندگان روغن نباتی در ایران: مطالعه موردی فروشگاه های زنجیره ای رفاه (چکیده)
9 - ارائه مدلی پویا برای مکان یابی مراکز خدمات پس از فروش؛ بررسی یک نمونه موردی (چکیده)
10 - تاثیر جو اخلاقی سازمان بر هویت سازمانی و تمایل به ترک خدمت فروشندگان (چکیده)
11 - مسئله تور فروشنده دوره گرد پوشش دهنده در حالت تعمیم یافته (چکیده)
12 - مساله فروشنده دوره گرد پوشش دهنده در حالت چندماشینه (چکیده)
13 - ارایه یک شبکه عصبی ترکیبی برای حل مساله فروشنده دوره گرد (TSP) (چکیده)
14 - یک شبکه عصبی فازی ژنتیکی جدید برای حل مسأله فروشنده دوره‏ گرد (چکیده)
15 - یک الگوریتم ژنتیکی-عصبی جدید برای حل مسأله فروشنده دوره‏ گرد (چکیده)
16 - حل مساله فروشنده دوره گرد مقید به شرط پوشش با الگوریتم ژنتیک (چکیده)
17 - تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه های زنجیره ای تهران (چکیده)
18 - مدل سازی تاثیر برنامه های پاسخ گویی بار بر تعامل خرده فروش و مصرف کننده (چکیده)
19 - تحلیل و ارزیابی موانع پیاده سازی بلیت فروشی اینترنتی در لیگ برتر فوتبال با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (چکیده)
20 - نقش تعدیل گری مهارت های فروش در تأثیر فروش گرایی و مشتری گرایی بر عملکرد نیروی فروش نمایندگی های شرکت بیمه (چکیده)
21 - بررسی و تحلیل تاثیر توانمندی بازاریابی در رابطه بین جهت گیریهای استراتژیک و عملکرد فروشگاههای زنجیره ای کشور (چکیده)
22 - تاثیر نگرش خریدار بر ارزش برند به واسطه کیفیت رابطه خریدار فروشنده (چکیده)
23 - بررسی ادله مشروعیت خرید و فروش اعضای بدن در فقه شیعه (چکیده)
24 - کاربرد الگوی ANFIS در مقایسه با الگوی اقتصادسنجیِ ARIMA در پیش بینی قیمت خرده فروشی محصولات کشاورزی (چکیده)
25 - اجرای سیاست پرداخت سوبسید (تغییر جبرانی از سوی دولت) در بازار خرده‌فروشی برنج در حمایت از تولیدکننده (چکیده)
26 - درنگی بر فروش گوشت حرام به کافران (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر