بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

عنوان: اینترنت


موارد یافت شده: 33

1 - ارایه مدلی جهت انتخاب جاذبه های تبلیغات اینترنتی (چکیده)
2 - بررسی رابطه بین ویژگی شخصیتی برون گرایی خریدار بر تمایل به خرید اینترنتی در شهرستان گنبد کاووس (چکیده)
3 - بررسی تاثیر نظریه انتشار نوآوری بر پذیرش بانکداری اینترنتی با توجه به مدل پذیرش فناوری دیویس (چکیده)
4 - طراحی و پیاده سازی یک میکرو وب سرور در یک ساختار درختی پیشنهادی مناسب برای اینترنت اشیا (چکیده)
5 - معرفی "سیستمهای پرسش و پاسخ" در اینترنت (چکیده)
6 - دستیابی به بورسها و پیشنهاد طرحهای پژوهشی در اینترنت (چکیده)
7 - بررسی رفتار اطلاع یابی دانشجویان کارشناسی ارشد جدید الورود تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه فردوسی در استفاده از اینترنت و منابع الکترونیکی (چکیده)
8 - رابطه بین اضافه ارزشیابی سهام و افشای اینترنتی اطلاعات مالی (چکیده)
9 - تعیین اثر گذاری کیفیت عملکردی و تجربه اقتصادی در بروز ادراک و تمایل به خرید خدمات اینترنت پرسرعت (چکیده)
10 - میزان اضطراب و شناخت اینترنتی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در فرایند جستجوی منابع اطلاعاتی (چکیده)
11 - تاثیر اینترنت بر صادرات ایران به ده کشور منتخب در حوزه تجارت خارجی (چکیده)
12 - بررسی عوامل تعیین کننده در تمایل به خرید اینترنتی بلیط شرکت های هواپیمایی (چکیده)
13 - بازاریابی اینترنتی و مشکلات آن در ایران (چکیده)
14 - بررسی تاثیر اینترنت بر بازاریابی ورزشی (چکیده)
15 - توصیف منابع اینترنتی در آر. دی. ای. در مقایسه با قواعد فهرست نویسی انگلو امریکن (چکیده)
16 - بررسی رابطه میان سابقه خدمت (سن) و نگرش مدیران گروه، اعضای هیئت علمی و پزشکان عمومی شرکت کننده در دوره های آموزش مداوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی به آموزش از طریق اینترنت (چکیده)
17 - تحلیل و ارزیابی موانع پیاده سازی بلیت فروشی اینترنتی در لیگ برتر فوتبال با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (چکیده)
18 - بررسی اضطراب اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه های بیرجند و فردوسی در فراگرد جست وجوی اطلاعات (چکیده)
19 - بررسی وضعیت گزارشگری مالی اینترنتی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (چکیده)
20 - مقایسه تاثیر عنوان و نشانی اینترنتی بر میزان ربط نتایج حاصل از بازیابی اطلاعات در موتورهای جستجو در دو حوزه علوم کشاورزی و علوم انسانی (چکیده)
21 - دینداری وهرزه نگاری اینترنتی (چکیده)
22 - معرفی و آزمون مدل مفهومی پذیرش فناوری اطلاعات وخدمات اینترنتی در بین دانشجویان دانشگاه (مورد مطالعه : دانشگاه فردوسی مشهد) (چکیده)
23 - تحلیل خدمات مبتنی بر اینترنت با استفاده از مفاهیم تئوری صف و شبیه سازی (چکیده)
24 - ارزش درک شده و نگرش کاربران در راستای تبلیغات اینترنتی (چکیده)
25 - عوامل موثر بر رضایتمندی اطلاعاتی کاربران سایتهای اینترنتی با بررسی نقش متغیر بوم شناختی در انتخاب سایتها (چکیده)
26 - بررسی رفتار اطلاع یابی دانش آموزان دوره راهنمایی در اینترنت و جایگاه کتابخانه در آن (چکیده)
27 - شناسایی عوامل موثر جهت استفاده موفق از بازاریابی اینترنتی در شرکت صنایع غذایی استان خراسان رضوی (چکیده)
28 - الگوی رضایت مشتری در خدمات اینترنتی تلفن همراه (چکیده)
29 - بررسی میزان تاثیر اینترنت برآمیخته بازاریابی ورزشی در ایران (چکیده)
30 - بررسی وضعیت بازاریابی ورزشی از طریق اینترنت در ایران با تاکید بر عناصر 4p (چکیده)
31 - نگرش مدیران گروه ، اعضای هیئت علمی و پزشکان دانشگاه علوم پزشکی مشهد به روش آموزش مداوم از طریق اینترنت (چکیده)
32 - تحلیل گفتمان عینی وذهنی در استفاده از اینترنت (چکیده)
33 - مدیریت منابع در محیط گرید معنایی به منظور یادگیری اینترنتی سیار (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر