بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

عنوان: بازاریابی
موضوع : مدیریت
زبان مقاله: فارسی


موارد یافت شده: 29

1 - بررسی رابطه میان بازاریابی حسی و شکل¬گیری نیات رفتاری مشتریان در هتل پردیسان شهر مشهد (چکیده)
2 - تاثیر بازاریابی داخلی و گردش شغلی بر قصد ترک شغل پرستاران (چکیده)
3 - بررسی نقش تعدیل گر پویایی بازار در رابطه‌ی بین استراتژی‌های بازاریابی محیطی و عملکرد (چکیده)
4 - نقش میانجی بازاریابی حسی در تعیین رابطه بین نوآوری در خدمات و شکل گیری نیات رفتاری مشتریان (چکیده)
5 - چارچوبی مفهومی برای سنجش تاثیر بازاریابی حسی بر شکل¬گیری نیات رفتاری مشتریان در سازمان¬های خدماتی (چکیده)
6 - بررسی تاثیر استراتژی های تمرکز و تمایز بر عملکرد با در نظر گرفتن نقش واسط قابلیت های بازاریابی و قابلیتهای تکنولوژی (چکیده)
7 - بررسی تأثیر مهارت های بازاریابی و ساختارهای حمل و نقل بر عملکرد تجاری شرکت های کوچک و بزرگ و تشخیص بهترین متغیرهای متمایزکننده آنها (چکیده)
8 - بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بازار به واسطه متغییر خلق ارزش برتر برای مشتری در صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد (چکیده)
9 - بررسی عوامل موثر بر جذب مشتریان وفادار در بازاریابی رابطه ای (چکیده)
10 - کابرد بازاریابی اجتماعی در تمایل به رفتار خرید سبز با استفاده از تئوری رفتار منطقی (چکیده)
11 - بررسی اثر ارزش ویژه برند در تدوین استراتژی های بازاریابی بیمارستانی (مورد مطالعاتی: بیمارستان های خصوصی سطح مشهد) (چکیده)
12 - شناسایی ابعاد استراتژی های بازاریابی هتل ها و هتل آپارتمانهای شهرستان مشهد (چکیده)
13 - بررسی و تحلیل تاثیر توانمندی بازاریابی در رابطه بین جهت گیریهای استراتژیک و عملکرد فروشگاههای زنجیره ای کشور (چکیده)
14 - جهت گیری استراتژیک و قابلیت های بازاریابی (چکیده)
15 - ارائه مدلی برای بررسی تاثیر مشتری مداری، رقیب مداری، گرایش به نوآوری و هزینه گرایی بر قابلیتهای بازاریابی (چکیده)
16 - بازاریابی فناوری و تجاری سازی نتایج پژوهش ها (چکیده)
17 - بررسی نقش تعدیل گرایانه بوم شناسی خریداران کتاب در رابطه میان عناصر آمیخته بازاریابی کتابهای داستانی با خرید کتاب (چکیده)
18 - بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بازار به واسطه متغیر خلق ارزش برتر برای مشتری در صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد (چکیده)
19 - تحلیل تاثیر ادراک مشتریان از آمیخته بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری (مورد مطالعه: محصولات مواد غذایی رضوی) (چکیده)
20 - بازاریابی شهری زمینه ساز رسیدن به نشان ویژه ی پایدار شهر به منظور رقابت در عرصه ی جهانی(مطالعه موردی: شهر مشهد) (چکیده)
21 - کاربرد فلسفه بازاریابی اجتماعی در تمایل به اهدای داوطلبانه خون با استفاده از تئوری رفتار برنامه‌ریزی شده (چکیده)
22 - شناسایی عوامل موثر جهت استفاده موفق از بازاریابی اینترنتی در شرکت صنایع غذایی استان خراسان رضوی (چکیده)
23 - نقش منطق فازی در طراحی آمیخته بازاریابی (چکیده)
24 - تاثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانسهای مسافرتی شهر مشهد (چکیده)
25 - بازاریابی سبز راهی بسوی رقابت پایدار (چکیده)
26 - مطالعه تطبیقی سیکل عمر محصولات شرکتهای بیمه دولتی ایران جهت تعیین استراتژیهای مناسب بازاریابی (چکیده)
27 - بازارمحوری بر پایه تفکر بازاریابی (چکیده)
28 - فرایند بازاریابی سیاسی (چکیده)
29 - بررسی جایگاه تروریسم در بازاریابی بین الملل (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر