نمایش نتایج جستجو برای
عنوان: بازاریابی
موارد یافت شده: 61
1 - بررسی رابطه میان بازاریابی حسی و شکل¬گیری نیات رفتاری مشتریان در هتل پردیسان شهر مشهد (چکیده)2 - جایگاه مراکز جمع آوری شیر در شبکه های فضایی بازاریابی محصول شیر در نواحی روستایی (مطالعه موردی: روستاهای شهرستان خدابنده - استان زنجان (چکیده)
3 - توسعه و اعتبارسنجی شاخص های موثر درشبکه فضایی بازاریابی محصول شیر درمناطق روستایی (چکیده)
4 - تاثیر بازاریابی داخلی و گردش شغلی بر قصد ترک شغل پرستاران (چکیده)
5 - بررسی نقش تعدیل گر پویایی بازار در رابطهی بین استراتژیهای بازاریابی محیطی و عملکرد (چکیده)
6 - نقش میانجی بازاریابی حسی در تعیین رابطه بین نوآوری در خدمات و شکل گیری نیات رفتاری مشتریان (چکیده)
7 - چارچوبی مفهومی برای سنجش تاثیر بازاریابی حسی بر شکل¬گیری نیات رفتاری مشتریان در سازمان¬های خدماتی (چکیده)
8 - بررسی تاثیر استراتژی های تمرکز و تمایز بر عملکرد با در نظر گرفتن نقش واسط قابلیت های بازاریابی و قابلیتهای تکنولوژی (چکیده)
9 - بررسی تأثیر مهارت های بازاریابی و ساختارهای حمل و نقل بر عملکرد تجاری شرکت های کوچک و بزرگ و تشخیص بهترین متغیرهای متمایزکننده آنها (چکیده)
10 - بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بازار به واسطه متغییر خلق ارزش برتر برای مشتری در صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد (چکیده)
11 - بررسی عوامل موثر بر جذب مشتریان وفادار در بازاریابی رابطه ای (چکیده)
12 - بازاریابی اینترنتی و مشکلات آن در ایران (چکیده)
13 - کابرد بازاریابی اجتماعی در تمایل به رفتار خرید سبز با استفاده از تئوری رفتار منطقی (چکیده)
14 - بررسی اثر ارزش ویژه برند در تدوین استراتژی های بازاریابی بیمارستانی (مورد مطالعاتی: بیمارستان های خصوصی سطح مشهد) (چکیده)
15 - بررسی رابطه بین فرهنگ بازاریابی و اثربخشی بازاریابی در مجموعه های آبی شهر مشهد (چکیده)
16 - بررسی تاثیر اینترنت بر بازاریابی ورزشی (چکیده)
17 - به کارگیری ریاضیات تصمیم در تخصیص بودجه های بازاریابی متکی بر زنجیره های مارکوف (چکیده)
18 - شناسایی ابعاد استراتژی های بازاریابی هتل ها و هتل آپارتمانهای شهرستان مشهد (چکیده)
19 - بررسی و تحلیل تاثیر توانمندی بازاریابی در رابطه بین جهت گیریهای استراتژیک و عملکرد فروشگاههای زنجیره ای کشور (چکیده)
20 - آمیخته بازاریابی خدمات: ابزار توسعه آموزش عالی فرامرزی (چکیده)
21 - بررسی احکام وضعی فعالیت در سیستم بازاریابی شبکه ای ناسالم (چکیده)
22 - تحلیل و تبیین عوامل موثر در شبکه فضایی بازاریابی شیر در نواحی روستایی (چکیده)
23 - جهت گیری استراتژیک و قابلیت های بازاریابی (چکیده)
24 - ارائه مدلی برای بررسی تاثیر مشتری مداری، رقیب مداری، گرایش به نوآوری و هزینه گرایی بر قابلیتهای بازاریابی (چکیده)
25 - بازاریابی فناوری و تجاری سازی نتایج پژوهش ها (چکیده)
26 - کاربرد تحلیل تمایزی چندگروهی در تعیین عوامل اقتصادی- اجتماعی مؤثر بر تأثیرپذیری خریداران مواد غذایی از شیوههای مختلف تبلیغات بازاریابی (مطالعه موردی: شهر مشهد) (چکیده)
27 - بررسی نقش تعدیل گرایانه بوم شناسی خریداران کتاب در رابطه میان عناصر آمیخته بازاریابی کتابهای داستانی با خرید کتاب (چکیده)
28 - بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بازار به واسطه متغیر خلق ارزش برتر برای مشتری در صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد (چکیده)
29 - تحلیل حاشیه بازاریابی زعفران و عوامل موثر بر آن در استانهای ایران (چکیده)
30 - بررسی حاشیه بازاریابی انگور در استان خراسان رضوی (مطالعه موردی: قوچان) (چکیده)
31 - بررسی فقهی فعالیت در سیستم بازاریابی شبکه ای سالم (چکیده)
32 - بررسی تاثیر بستهبندی بر خصوصیات کیفی وبازاریابی صنعتی کیمچی حاوی عصاره ماهی و میگو (چکیده)
33 - تحلیل تاثیر ادراک مشتریان از آمیخته بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری (مورد مطالعه: محصولات مواد غذایی رضوی) (چکیده)
34 - بررسی حکم تکلیفی فعالیت در سیستم بازاریابی شبکه ای ناسالم (چکیده)
35 - بررسی حاشیه بازاریابی گوشت مرغ با استفاده از مدل انتظارات عقلایی (چکیده)
36 - بازاریابی شهری زمینه ساز رسیدن به نشان ویژه ی پایدار شهر به منظور رقابت در عرصه ی جهانی(مطالعه موردی: شهر مشهد) (چکیده)
37 - بررسی مشکلات مربوط به تولید و بازاریابی انار در استان خراسان رضوی (چکیده)
38 - کاربرد فلسفه بازاریابی اجتماعی در تمایل به اهدای داوطلبانه خون با استفاده از تئوری رفتار برنامهریزی شده (چکیده)
39 - جایگاه و نقش شهرداری در بازاریابی و توسعه محصولات گردشگری (چکیده)
40 - اولویت بندی تنگناهای پیش روی تعاونی های تولید کشاورزی شهرستان مشهد مقدس با تاکید بر نظام بازاریابی (کاربرد معیار آنتروپی) (چکیده)
41 - تحلیلی ساختار بازار و اثر انتقال قیمت بر حاشیه بازاریابی در صنعت گوشت گاو کشور (چکیده)
42 - شناسایی عوامل موثر جهت استفاده موفق از بازاریابی اینترنتی در شرکت صنایع غذایی استان خراسان رضوی (چکیده)
43 - بررسی بازاریابی و پیوستگی بازار محصولات کشاورزی با مطالعه ی موردی زردآلوی ایران (چکیده)
44 - بررسی بازاریابی خرما در ایران (مطالعه موردی شهرستان بم) (چکیده)
45 - تحلیل ساختار بازار و اثر انتقال قیمت بر حاشیه بازاریابی در صنعت شیر ایران (چکیده)
46 - نقش منطق فازی در طراحی آمیخته بازاریابی (چکیده)
47 - تاثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانسهای مسافرتی شهر مشهد (چکیده)
48 - تحلیل اقتصادی تولید و بازاریابی زیره سبز ( مطالعه موردی شهرستان سبزوار) (چکیده)
49 - بررسی میزان تاثیر اینترنت برآمیخته بازاریابی ورزشی در ایران (چکیده)
50 - بررسی وضعیت بازاریابی ورزشی از طریق اینترنت در ایران با تاکید بر عناصر 4p (چکیده)
51 - بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر موفقیت در جذب مخاطبین ورزشی بر اساس مدل اسپرت (چکیده)
52 - بازاریابی سبز راهی بسوی رقابت پایدار (چکیده)
53 - مطالعه تطبیقی سیکل عمر محصولات شرکتهای بیمه دولتی ایران جهت تعیین استراتژیهای مناسب بازاریابی (چکیده)
54 - بازارمحوری بر پایه تفکر بازاریابی (چکیده)
55 - فرایند بازاریابی سیاسی (چکیده)
56 - بررسی جایگاه تروریسم در بازاریابی بین الملل (چکیده)
57 - کاربرد معیار آنتروپی در ارزیابی درجه اهمیت فعالیتهای بازاریابی در دو بخش کشاورزی و صنعت استان خراسان (چکیده)
58 - بررسی بازاریابی خرما: مطالعه موردی بم (چکیده)
59 - بررسی و تحلیل کارآیی و بازاریابی زرشک کاران استان خراسان (مطالعه موردی: شهرستان قاینات) (چکیده)
60 - بررسی کارایی بازاریابی مرغ گوشتی در استان خراسان (چکیده)
61 - بررسی بازاریابی و تاثیر سیاست های تجاری به صادرات و بهره وری سیب در استان خراسان (چکیده)