بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

عنوان: استراتژی
موضوع : مدیریت
زبان مقاله: فارسی


موارد یافت شده: 47

1 - تجزیه و تحلیل وضعیت همسویی سیاست امنیت اطلاعات با برنامه سیستمهای اطلاعات استراتژیک دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
2 - بررسی وضعیت استراتژی های مدیریت دانش در تحقق مدیریت دانش در آموزش عالی (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد) (چکیده)
3 - بررسی نقش تعدیل گر پویایی بازار در رابطه‌ی بین استراتژی‌های بازاریابی محیطی و عملکرد (چکیده)
4 - شناسایی استراتژیهایی جهت بهینه سازی عملکرد نظان آموزش عالی علوم پزشکی( از طریق پژوهشی در خصوص رضایت دانشجویان دندانپزشکی از عملکرد ) (چکیده)
5 - بررسی نقش واسط گرایش به بازار و رفتارکارآفرینانه بر رابطه بین استراتژیهای بازرگانی و عملکرد سازمانی )مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی متوسط و بزرگ شهر های صنعتی شهرستان مشهد( (چکیده)
6 - بررسی تاثیر استراتژی های تمرکز و تمایز بر عملکرد با در نظر گرفتن نقش واسط قابلیت های بازاریابی و قابلیتهای تکنولوژی (چکیده)
7 - بررسی تاثیر ظرفیت های تشخیص، ادغام و دگرگونی بر ظرفیت نوآوری استراتژیک سازمان (چکیده)
8 - شناسایی موقعیت استراتژیک مدیریت بحران دانشگاه فردوسی مشهد با استفاده از مدل ترکیبی SWOT و تحلیل سلسله مراتبی (چکیده)
9 - بررسی اثر ارزش ویژه برند در تدوین استراتژی های بازاریابی بیمارستانی (مورد مطالعاتی: بیمارستان های خصوصی سطح مشهد) (چکیده)
10 - عوامل مؤثر بر پذیرش استراتژی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان های شهر مشهد (چکیده)
11 - تاکسنومی استراتژیهای عملیاتی و سیستمهای عملیاتی در خدمات درمانی و انتخاب استراتژی مناسب برای هر سیستم (مورد مطالعه : بخشهای بیمارستان های درمانی شهر مشهد) (چکیده)
12 - شناسایی ابعاد استراتژی های بازاریابی هتل ها و هتل آپارتمانهای شهرستان مشهد (چکیده)
13 - بررسی و تحلیل تاثیر توانمندی بازاریابی در رابطه بین جهت گیریهای استراتژیک و عملکرد فروشگاههای زنجیره ای کشور (چکیده)
14 - بررسی نقش استراتژیهای مدیریت دانش بر عملکرد شرکت مخابرات خراسان رضوی (چکیده)
15 - توسعه مدل QFD برای تدوین استراتژی های تولید برمبنای مدیریت عملکرد سازمان (چکیده)
16 - شناسایی ابعاد استراتژیهای عملیاتی در بخش خدمات درمانی (چکیده)
17 - توسعه مدل QFD در تدوین استراتژی های تولید برمبنای عملکرد اهداف رقابتی تولید (چکیده)
18 - تاکسونومی از استراتژیهای عملیات بخشهای بیمارستانهای درمانی شهر مشهد (چکیده)
19 - اولویت بندی عوامل موثر بر بهره وری منابع انسانی در راستای اهداف استراتژیک و چشم انداز(مورد مطالعاتی: استانداری خراسان شمالی) (چکیده)
20 - کنکاشی بر استراتژی نیروی کار احساسی و عملکرد شغلی بواسطه فرسودگی احساسی (چکیده)
21 - مدیریت استراتژیک تنوع نیروی کار، مزیتی رقابتی (چکیده)
22 - بررسی تاثیر میانجی گری سبک رهبری نوآورانه بر رابطه ی هوش هیجانی مدیرانارشد، هماهنگی استراتژیک و عملکرد سازمان (چکیده)
23 - ارائه مدل مفهومی تاثیر سبک رهبری رابطه ای مدیران عامل بر تصمیمات استراتژیک بواسطه ایجاد اعتماد بیه مدیران ارشد و یادگیری آنان از شکست ها (چکیده)
24 - موضع یابی استراتژیک برند بانک صادرات از دیدگاه مشتریان حقوقی- واحدهای تولیدی خراسان جنوبی (چکیده)
25 - جهت گیری استراتژیک و قابلیت های بازاریابی (چکیده)
26 - استراتژی کسب و کار دانش بنیان: رویکردی جدید به تدوین استراتژی از منظر مدیریت دانش (چکیده)
27 - تبیین مدل تعاملی رویکرد استراتژیک، فرهنگ سازمانی و محیط )مورد مطالعه: سازمانهای صنعتی کوچک و متوسط شهرک صنعتی طوس استان خراسان رضوی( (چکیده)
28 - استراتژی ناب- چابک در سازمانهای خدماتی با رویکرد مقایسه ای (چکیده)
29 - پیکره بندی استراتژیهای عملیات خدماتی در صنعت هتلداری ایران (چکیده)
30 - بررسی عناصر برنامه ریزی استراتژیک به منظور ارایه مدلی مفهومی و کاربردی برای شرکتهای صنعتی کوچک (چکیده)
31 - ارزیابی استراتژیک قابلیتهای گردشگری داخلی و ارتباطی استان خراسان رضوی (چکیده)
32 - ارائه مدلی مفهومی به منظور بررسی موانع سازمانیِ اجرای استراتژی و سلامت سازمانی در بستر فرهنگ سازمان (چکیده)
33 - مدل مفهومی ارزش دانش و استراتژیهای مزیت رقابتی (چکیده)
34 - جهت گیری استراتژیک و موفقیت شرکت های صادراتی (چکیده)
35 - چالش های برنامه ریزی استراتژیک و برنامه ریزی شهری موفق (چکیده)
36 - تاکسنومی از استراتژیهای تولید در ایران مورد مطالعه شرکتهای تولیدی شهرستان مشهد (چکیده)
37 - رابطه بین تصمیم تولیدی سبک رهبری و هدف تولیدی نوآوری در استراتژی تولید-رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری (چکیده)
38 - استراتژی کیفی پژوهش عملی-مفهوم، پارادایم، نوع شناسی و مباحث تکمیلی (چکیده)
39 - بکار گیری مدل ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی فازی و تحلیل سوات در برنامه ریزی استراتژیک آموزش عالی (چکیده)
40 - معرفی و بکارگیری مدل برنامه ریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت، مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا (چکیده)
41 - بررسی تاثیراستراتژی تمایز پورتر برعملکرد سازمانی از طریق بسته بندی کالاها در شرکت های مواد غذایی آستان قدس رضوی (چکیده)
42 - بکارگیری یک مدل تلفیقی در تعیین و اولویت‌بندی استراتژی‌های شرکت‌های تولیدی با استفاد از روش‌های فریمن و TOPSIS (چکیده)
43 - مطالعه تطبیقی سیکل عمر محصولات شرکتهای بیمه دولتی ایران جهت تعیین استراتژیهای مناسب بازاریابی (چکیده)
44 - نگرشی کاربردی به مدل‌های تدوین استراتژی شرکت‌ها براساس پارادایم تجویزی (چکیده)
45 - باورهای معرفت شناختی مدیران و نگرش آنها درخصوص برنامه‌ریزی استراتژیک در آموزش‌عالی (چکیده)
46 - تاثیر نیروهای رقابتی بازار براستراتژیهای (چکیده)
47 - طراحی و تبیین ارکان موثر بر تعیین استراتژیهای ارائه خدمات الکترونیک در بستر دولت الکترونیک (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر