مقالات ارائه شده در مجلات
فارسی
- مصطفی کریم زاده , علیرضا حدادیان , تدوین راهکارهای توسعۀ درآمدهای پایدار در سازمان حملونقل و ترافیک شهرداری مشهد, مطالعات اقتصاد بخش عمومی, دوره (2), شماره (2), سال (2023-10), صفحات (215-232)
- علیرضا حدادیان , علی کاظمی , شیرین فیض محمدی , بررسی اثر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری به واسطه کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده (مورد مطالعه: هتل پنج ستاره ی همای مشهد), تحقیقات بازاریابی نوین, دوره (6), شماره (2), سال (2016-8), صفحات (75-92)
- علیرضا حدادیان , ملیحه قربانی , تبیین نقش ابعاد شخصیت بر رفتار شبکه سازی, مطالعات مدیریت بهبود و تحول, دوره (24), شماره (79), سال (2016-3), صفحات (119-144)
- علیرضا حدادیان , فرشته صادقی , ناهید سالار باباخانی , بررسی نقش واسط آمادگی برای خدمت در تاثیر نوآوری، ریسک پذیری و پیشگامی بر عملکرد در بانک های دولتی, کاوش های مدیریت بازرگانی, دوره (10), شماره (19), سال (2018-7), صفحات (277-306)
- علیرضا حدادیان , آرزو عونی اسبفروشانی , اثر گذاری ادراک مشتریان از محصول بر ارزش های فرهنگی حاکم بر بازار, کاوش های مدیریت بازرگانی, دوره (7), شماره (14), سال (2016-3), صفحات (265-284)
- مسلم حسن عبود الغراوی , آذر کفاش پور , علیرضا حدادیان , قاسم اسلامی , Evaluating the state of digital human resource management in Iraqi public universities, YMER, دوره (1), شماره (3), سال (2023-8), صفحات (1233-1260)
- محسن رفیعی , علیرضا حدادیان , بی بی مرجان فیاضی , بررسی تأثیر ادراک فراشایستگی بر نگرش های شغلی (مورد مطالعه: صنعت بانکداری ایران), پژوهش نامه مدیریت تحول, دوره (12), شماره (2), سال (2021-5), صفحات (207-228)
- مرتضی رجوعی , علیرضا حدادیان , نگار اربابی یزدی , تأثیر نوجویی مصرف کننده بر رفتار مصرف سبز, کاوش های مدیریت بازرگانی, دوره (11), شماره (22), سال (2019-12), صفحات (55-80)
- رضا رجب زاده , مهدی طالب پور , علیرضا حدادیان , مهدی جباری نوقابی , تبیین اثر ارزش ویژۀ برند، تصویر برند و تعهد هوادار بر برندسازی بینالمللی باشگاه های برتر فوتبال کشور, رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی, دوره (21), شماره (6), سال (2018-7), صفحات (21-33)
- لیلی طباخیان , علیرضا حدادیان , علیرضا پویا , نوع شناسی مصرف کنندگان پوشاک برند بر اساس سبک تصمیم گیری خرید, مدیریت بازرگانی, دوره (9), شماره (2), سال (2017-9), صفحات (353-374)
- محمدرضا کریمی , مهدی طالب پور , علیرضا حدادیان , تدوین مدل رفتار هوادار در حمایتگری ورزشی, تحقیقات بازاریابی نوین, دوره (6), شماره (2), سال (2016-9), صفحات (189-202)
- علیرضا حدادیان , امیر حسین باقریه مشهدی , فاطمه هنرور باوجدان , عوامل موثر رفتاری بر پذیرش خرید اینترنتی در صنعت هواپیمایی, مطالعات مدیریت گردشگری, دوره (9), شماره (27), سال (2014-12), صفحات (23-46)
- علی صنایعی , علیرضا حدادیان , امیر حسین باقریه مشهدی , بررسی الگوی وفاداری مشتریان در فروشگاه های زنجیره ای ایران, تحقیقات بازاریابی نوین, دوره (5), شماره (16), سال (2015-6), صفحات (149-168)
- علیرضا حدادیان , یاسر آسمان دره , محمدحسین همایونی راد , تعیین عوامل اثرگذار و اندازه گیری رضایت دانشجویان از خدمات خوابگاه ها (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد), مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی, دوره (1), شماره (1), سال (2012-6), صفحات (111-125)
- علیرضا حدادیان , حسنا رحیمی زاده , میر ابراهیم اصفهانی , بررسی عوامل مؤثر بر خرید ناگهانی در فروشگاه های زنجیره ای مشهد - مطالعه موردی فروشگاه زنجیره ای پروما, تحقیقات بازاریابی نوین, دوره (4), شماره (4), سال (2015-3), صفحات (71-84)
- علیرضا حدادیان , زهره محمدزاده , بررسی اثر تعارض کار - خانواده بر فرسودگی شغلی با اثر واسط سرمایه روانشناختی دربین کارکنان بانک های دولتی شهرستان گناباد, پژوهش نامه مدیریت تحول, دوره (6), شماره (12), سال (2015-3), صفحات (135-158)
- علیرضا حدادیان , امیر حسین باقریه مشهدی , بررسی عوامل تعیین کننده در تمایل به خرید اینترنتی بلیط شرکت های هواپیمایی, تحقیقات بازاریابی نوین, دوره (4), شماره (1), سال (2014-5), صفحات (137-152)
- علیرضا حدادیان , مجتبی کفاشان کاخکی , تورج غلامشاهی , یاسر آسمان دره , پیش شرط ها و پیامد های وفاداری کاربران به موتور های جستجو: طراحی الگوی وفاداری کاربران ایرانی, تحقیقات بازاریابی نوین, دوره (2), شماره (9), سال (2013-9), صفحات (25-46)
- سعید مرتضوی , علیرضا حدادیان , سنجش و تعیین شاخص رضایتمندی مشتریان واسط (توزیع کنندگان) با روش ترکیبی CSM و شاخص CSI (مطالعه موردی: شرکت شهد ایران), چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت), دوره (4), شماره (16), سال (2005-7), صفحات (37-60)
- سعیده کتابی , اصغر حق شناس , علیرضا حدادیان , انتخاب چند معیاره تامین کنندگان با استفاده ازAHP فازی, مطالعات مدیریت صنعتی, دوره (5), شماره (12), سال (2008-5), صفحات (73-96)
- بهرام رنجبریان , مجید رشید کابلی , علی صنایعی , علیرضا حدادیان , تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه های زنجیره ای تهران, مدیریت بازرگانی, دوره (4), شماره (11), سال (2012-12), صفحات (55-70)
- مجتبی کفاشان کاخکی , علیرضا حدادیان , یاسر اسمان دره , پیش شرط های توصیه و تبلیغ کلامی در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی: طراحی الگوی تبلیغ کلامی مراجعان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی, کتابداری و اطلاع رسانی, دوره (15), شماره (59), سال (2012-10), صفحات (171-185)
- علیرضا حدادیان , مجتبی کفاشان کاخکی , یاسر اسمان دره , فاطمه رضائی زاده ملا , حسنیه احسانی , پیششرطها و پیامدهای وفاداری مراجعان کتابخانهها : طراحی الگوی وفاداری مراجعان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی, پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی, دوره (2), شماره (2), سال (2012-5), صفحات (1-20)
- محمد مهرآیین , علیرضا حدادیان , مجتبی کفاشان کاخکی , یاسر آسمان دره , بررسی ادراک دانشجویان از خدمات الکترونیکی کتابخانه های دانشگاهی: پژوهشی بر مبنای نظریه رفتار برنامه ریزی شده آجزن, پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات- Iranian Journal of Information Processing Management, دوره (29), شماره (2), سال (2013-4), صفحات (333-350)
انگلیسی
- mojtaba Kaffashan kakhki , Alireza Hadadian , Ehsan Namdar Joyame , nargess malakootiasl , Understanding librarians’ knowledge sharing behavior: The role of organizational climate, motivational drives and leadership empowerment, Library and Information Science Research, Volume (42), No (1), Year (2019-12), Pages (100998-101008)
- reza rajabzadeh , Mahdi Talebpour , Alireza Hadadian , Mehdi Jabbari Nooghabi , The Relationship Between Brand Perception Dimension with Branding's Top Clubs of Basketball and Handball Iran to Considering the Role of Mediator Fans Commitment, Interaccion y Perspectiva, Volume (8), No (1), Year (2018-10), Pages (118-130)
- Alireza Hadadian , masoud monazzami borhani , Mohammad ali Nekahi , shaghayegh tolunia , Examining the role of knowledge management on organizational performance with considering mediating role of market orientation and innovation, International Journal of Economy, Management and Social Sciences, Volume (3), No (4), Year (2014-4), Pages (250-259)
- بهرام رنجبریان , علی صنایعی , مجید رشید کابلی , Alireza Hadadian , An Analysis of Brand Image, Perceived Quality, Customer Satisfaction and Re-purchase Intention in Iranian Department Stores, International Journal of Business and Management, Volume (7), No (6), Year (2012-3), Pages (40-48)
مقالات ارایه شده در کنفرانس
فارسی
- سیده مریم ساداتی , فریبرز رحیم نیا , علیرضا حدادیان , بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری به برند با نقش واسط دلبستگی عاطفی به برند , چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد , 2024-02-19
- سیده مریم ساداتی , فریبرز رحیم نیا , علیرضا حدادیان , مدل مفهومی نقش تعدیلگری تصویر فروشگاه بر تاثیر بازاریابی حسی و دلبستگی عاطفی , بیستمین کنفرانس بین المللی مدیریت , 2024-02-20
- محمدرضا خدیوی آیسک , فریبرز رحیم نیا , علیرضا حدادیان , بررسی نقش میانجیگری رفتار شهروندی بین تشابه سازی با تاییدکننده مشهور و قصد خرید , ششمین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری , 2023-11-30
- علیرضا حدادیان , سیدمجتبی هاشمیان , لیلی طباخیان , بررسی تاثیر هویت ملی و جهان وطن گرایی مصرف کننده بر قصد خرید پوشاک ساخت ترکیه بواسطه ملی گرایی مصرف کننده و ارزیابی نسبت به پوشاک ترک: از منظر تئوری هویت اجتماعی , نخستین کنفرانس بین المللی هوش تجاری و سازمانی: پارادایم های نوین مدیریت , 2016-05-19
- علیرضا حدادیان , سیدمجتبی هاشمیان , لیلی طباخیان , واکاوی عناصر هویتی موثر بر رفتار مصرف کننده (بر اساس نظریه مقوله بندی هنری تاجفل و ریچارد جنکینز) , چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری , 2016-05-12
- علیرضا حدادیان , صدیقه براتی گلخندان , نسترن داودی , بررسی تاثیر ابعاد عدالت سازمانی بر قابلیت نوآوری با نقش میانجی گری اشتراک دانش , چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری , 2016-05-12
- علیرضا حدادیان , مصطفی وحیدی , امین حسینی , بازاریابی احساسی: مفهومی جدید در بازاریابی , اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد کاربردی و تجارت , 2017-08-22
- بهروز عظیمی فرد , علیرضا حدادیان , آذر کفاش پور , بررسی نقش میانجی گر عشق به برند و دانش برند در رابطه بین تجربه و وفاداری نسبت به برند(مورد مظالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد) , چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی , 2019-05-02
- علیرضا حدادیان , آرزو حسین زاده , سحر مهدی پور , مینا فرجامی , تاثیر مسئولیت اجتماعی دیجیتال بر قصد خرید مصرف کننده در دوران همه گیری کوید-19 , هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت , 2021-11-29
- علیرضا حدادیان , مینا فرجامی , نگین عباس پور , فن آوری و تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه در دوران همه گیری کووید 19 (مورد مطالعه: شرکت های تولیدی بزرگ استان خوزستان) , همایش ملی مدیریت کسب و کار در شرایط بحران و عدم اطمینان , 2021-07-06
- رأفت خدایاری , یعقوب مهارتی , علیرضا حدادیان , بررسی تاثیر سودمندی ادراک شده و نگرش به اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام بر قصد خرید , همایش ملی مدیریت کسب و کار در شرایط بحران و عدم اطمینان , 2021-07-06
- رأفت خدایاری , یعقوب مهارتی , علیرضا حدادیان , بررسی اثرگذاری، تاثیر اجتماعی بر قصد خرید به واسطه نگرش نسبت به برنامه در رسانه اجتماعی اینستاگرام , چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار , 2021-07-15
- مسعود آبیار , فریبرز رحیم نیا , علیرضا حدادیان , بررسی نقش تجزیه و تحلیل بازاریابی و زیرکی بازار برکسب مزیت رقابتی پایدار , کنفرانس بین المللی مدل ها و تکنیکهای کمی در مدیریت , 2020-06-13
- علیرضا حدادیان , فریبرز رحیم نیا , زهرا رحیمیان فرد , ارایه مدل سنجش اثر تنش زاهای اجتماعی مرتبط با مشتری بر مشتری مداری کارکنان به واسطه فرسودگی عاطفی , دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت ، حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی , 2015-11-12
- مرجان کریمی طرقبه , علیرضا حدادیان , آذر کفاش پور , بررسی اثر ابعاد ارزش ویژه برند مواد غذایی بر ترجیح برند با نقش واسط ریسک فیزیکی درک شده و ارزش درک شده برند (مورد مطالعه: مشتریان فست فودهای سطح شهر مشهد) , اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت (سال: 1395 ) , 2016-11-17
- فریبرز رحیم نیا , علیرضا حدادیان , ایمان دروگر , تاثیر عشق به برند بر قصد خرید بواسطه ی وفاداری به برند , هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری، مدیریت و چهارمین کنفرانس بین المللی کارآفرینی و نوآوریهای باز , 2017-02-15
- علیرضا حدادیان , هاشم طالبی , سید سجاد حسینی مقدم , اولویت بندی ابعاد مدیریت دانش بازاریابی در صنعت بیمه با رویکرد ترکیبی ANP-DEMATEL , دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی ، مدیریت وتوسعه اقتصادی , 2016-02-04
- علیرضا حدادیان , مسعود منظمی برهانی , مرضیه خلیلی , مهدی زارعی بیدکی , بررسی نقش استراتژی های بازرگانی بر عملکرد شرکت های تولیدی , کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار، اقتصاد و مدیریت , 2014-12-17
- سیده سارا سیدی , علیرضا خوراکیان , علیرضا حدادیان , بررسی اثر تجربه برند بر ایجاد وفاداری به برند با در نظر گرفتن نقش واسط اعتماد به برند (در شعب بانک مهر اقتصاد شهر مشهد) , اولین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری , 2015-08-20
- امین خوران , مصطفی کریم زاده , علیرضا حدادیان , شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در انتخاب بانک ها و موسسات مالی و اعتباری توسط مشتریان , اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی , 2014-06-21
- علیرضا حدادیان , مسعود منظمی برهانی , ابراهیم رحیمی , امید شبان برون , بررسی تاثیر استراتژی های تمرکز و تمایز بر عملکرد با در نظر گرفتن نقش واسط قابلیت های بازاریابی و قابلیتهای تکنولوژی , اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی , 2014-06-21
- سمیه نوراللهی , آذر کفاش پور , علیرضا حدادیان , بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بازار به واسطه متغییر خلق ارزش برتر برای مشتری در صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد , دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین , 2013-09-05
- آذر کفاش پور , علیرضا حدادیان , محمد رضا حسینی , شیوا خالقی , تاثیر کیفیت خدمات و شرایط عاطفی کارکنان بر رضایت و وفاداری مشتریان بانک ملت , اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها وچالشها , 2014-04-30
- علیرضا پویا , علیرضا حدادیان , نازنین جعفرزاده , شناسایی ابعاد استراتژی های بازاریابی هتل ها و هتل آپارتمانهای شهرستان مشهد , اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها چالشها , 2014-04-30
- علیرضا حدادیان , بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بازار به واسطه متغیر خلق ارزش برتر برای مشتری در صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد , دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین , 2013-09-05
- علیرضا حدادیان , یاسر آسمان , حمید تاتاری , بررسی رابطه بین متغیرهای جمعیت شناختی با میزان اهمیت ابعاد کیفیت در خدمات بانکی , چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی , 2012-10-14
انگلیسی
- Alireza Hadadian , امیر حسین باقریه مشهدی , Drivers of air travelers intention to buy online flight ticket , The Annual conference of the Administrative Sciences of Canada(ASAC) , 2015-06-13
- Alireza Hadadian , امیر حسین باقریه مشهدی , میثم حسینی , مدیریت استراتژیک در بخش خدمات سلامت( مورد مطالعه: بیمارستان های دولتی ایران) , اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی , 2014-02-12