مقالات ارائه شده در مجلات

فارسی

  1. حوریه دهقان پوری , مسعود دارابی , سیدمرتضی عظیم زاده , مجتبی رجبی , تربۀ مزه کردن برندهای متفاوت ماءالشعیر در بین ورزشکاران دونده از دیدگاه بازاریابی عصبی, تحقیقات بازاریابی نوین, سال (2023-8)
  2. مسعود آقایی , زهرا سادات میرزازاده , مهدی طالب پور , سیدمرتضی عظیم زاده , ارائۀ مدل نقش توسعۀ پایدار در تحقق اهداف کارآفرینی ورزشی ایران با تأکید بر تجربۀ کسبوکار, مدیریت ورزشی, دوره (1), شماره (15), سال (2023-5), صفحات (213-229)
  3. فریبرز رمضانی , محمد کشتی دار , سیدمرتضی عظیم زاده , زهرا سادات میرزازاده , تحلیل ساختاری- تفسیری ابعاد جامعه‌شناختی برند شخصی معلمان تربیت‌بدنی ایران, مدیریت منابع انسانی در ورزش, دوره (10), شماره (2), سال (2023-7), صفحات (307-326)
  4. محمد دهشتی , سیدمرتضی عظیم زاده , زهرا سادات میرزازاده , حسین علی محمدی , شناسایی عوامل مؤثر بر شهرت باشگاه‌های فوتبال ایران از نظر خبرگان و هواداران با استفاده از روش دلفی فازی, پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی, دوره (18), شماره (35), سال (2022-8), صفحات (201-219)
  5. الهام خوش بخت احمدی , سیدمرتضی عظیم زاده , زهرا امینی روشن , بررسی نقش ترغیب احساسی بر خودکارآمدی و نگرش کارآفرینانه دانشجویان علوم ورزشی (یک مطالعه تجربی), مطالعات راهبردی در جامعه شناختی در ورزش, سال (2022-12)
  6. الهام خوش بخت احمدی , سیدمرتضی عظیم زاده , محمد کشتی دار , Investigating the effect of emotional persuasion on intention motivation and change in attitudes toward entrepreneurship of sports students, New Approaches in Sport Sciences, دوره (3), شماره (5), سال (2021-6), صفحات (149-164)
  7. کیانوش شجیع , مهدی طالب پور , سیدمرتضی عظیم زاده , محمد کشتی دار , رضا حیدری , تحلیل کیفی آسیب شناسی زمینه ای عوامل کانونی فوتبال حرفه ای ایران مورد نگاری: داوران حرفه ای لیگ های برتر, پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی, دوره (12), شماره (23), سال (2022-9), صفحات (145-167)
  8. احسان حسن نژاد شاندیز , محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری , سیدمرتضی عظیم زاده , طراحی مدل مفهومی هویت برند ورزش شهروندی در ایران, مدیریت ورزشی, سال (2021-9)
  9. ملیحه سادات آقایی , سیدمرتضی عظیم زاده , روابط میانزیرساختها،عوامل سازمانیو پیرامونیبازار صنعت ورزش ایران, Sports Business Journal, دوره (1), شماره (1), سال (2022-1), صفحات (119-130)
  10. مسعود دارابی , سیدمرتضی عظیم زاده , محمد کشتی دار , حوریه دهقان پوری , امید عسگری , شناسایی عوامل موثر بر طراحی نوآورانه پوسترهای ورزشی, مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی, سال (2022-12)
  11. رضا حیدری , محمد کشتی دار , سیدمرتضی عظیم زاده , مهدی طالب پور , Haywantee Ramkissoon , Identifying and Leveling the Effective Factors on the Development of Heritage Sports Tourism Based on Interpretive Structural Modeling Approach (ISM), Journal of Exercise Science and Medicine (طب ورزشی- حرکت), دوره (1), شماره (13), سال (2021-4), صفحات (12-30)
  12. محمد مصطفی هاشم آل طعمه , زهرا سادات میرزازاده , سیدمرتضی عظیم زاده , مهدی طالب پور , شناسایی معیارهای انتخاب منابع انسانی فدراسیون کشتی عراق بر اساس ارزیابی عملکرد سازمانی, مدیریت منابع انسانی در ورزش, دوره (9), شماره (2), سال (2022-7), صفحات (377-395)
  13. کیانوش شجیع , سیدمرتضی عظیم زاده , فرشته ادیب , رضا حیدری , مدلسازی نقش بازاریابی ارتباطی بر عشق برند هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال ایران (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی فرش‌آرا مشهد), علوم ورزش, دوره (12), شماره (38), سال (2020-9), صفحات (29-46)
  14. سیدمحمدجواد رضوی , مهدی طالب پور , سیدمرتضی عظیم زاده , رضا محمدکاظمی , شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه سرمایه انسانی در شرکت‌های تولیدی ورزشی ایران با رویکرد آنالیز چند معیاره و کپ لند, مدیریت منابع انسانی در ورزش, دوره (8), شماره (1), سال (2020-9), صفحات (1-17)
  15. سیدمرتضی عظیم زاده , farzad nobakht , زهرا امینی روشن , محمدصابر ستوده , Employing Eye Tracking in Quantifying and Qualifying Visual Attention of Web Site Viewers (Physical Education Faculties), Journal of Advanced Sport Technology, دوره (4), شماره (1), سال (2020-3), صفحات (9-19)
  16. سیدمرتضی عظیم زاده , رضا حیدری , مسعود دارابی , کیانوش شجیع , تحلیل محتوای کمی و روند پژوهش‌های مرتبط با برند در صنعت ورزش ایران, مطالعات بازاریابی ورزشی, دوره (1), شماره (4), سال (2021-3), صفحات (22-52)
  17. کیانوش شجیع , مهدی طالب پور , سیدمرتضی عظیم زاده , محمد کشتی دار , هادی جباری نوقابی , شناسایی و تحلیل آسیب‌های ساختاری مربیان لیگ برتر فوتبال ایران, پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش, دوره (13), شماره (2), سال (2021-9), صفحات (203-22)
  18. فریبرز رمضانی , محمد کشتی دار , سیدمرتضی عظیم زاده , زهرا سادات میرزازاده , طراحی مدل برند شخصی معلمان تربیت بدنی در ایران, پژوهش در ورزش تربیتی, سال (2021-8)
  19. مسعود آقایی , زهرا سادات میرزازاده , مهدی طالب پور , سیدمرتضی عظیم زاده , ارائه مدل نقش توسعه پایدار درتحقق اهداف کارآفرینی ورزشی ایران با تاکید بر تجربه کسب و کار, مدیریت ورزشی, سال (2021-9)
  20. مهدی سلیمی , محمد کشتی دار , زهرا سادات میرزازاده , امید علی خوارزمی , سیدمرتضی عظیم زاده , شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی ورزشی شهر مشهد: یک مطالعه کیفی به شیوه تحلیل محتوا, مدیریت ورزشی, سال (2021-7)
  21. امیرحسین سپهریان , سیدمرتضی عظیم زاده , محمد کشتی دار , بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیت‌‌ مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی: یک مطالعه شبه تجربی, مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی, دوره (7), شماره (4), سال (2020-7), صفحات (86-95)
  22. پریسا نیازی , رسول نظری , سیدمرتضی عظیم زاده , ارائه مدل توسعه پایدار کارافرینی ورزشی ایران از منظر تفکر استراتژیک بر اساس نظریه داده بنیاد, رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی, دوره (8), شماره (29), سال (2020-9), صفحات (89-103)
  23. مریم بلالی , سیدمرتضی عظیم زاده , محمد کشتی دار , برندا پیتز , مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر هویت برند ورزش هندبال در ایران, رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی, دوره (8), شماره (30), سال (2020-11), صفحات (159-173)
  24. مهدی ناظمی , سیدمرتضی عظیم زاده , مهدی طالب پور , ، دی تاد داناوان , طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد, مدیریت برند, دوره (6), شماره (18), سال (2019-8), صفحات (1-31)
  25. پرسیا نیازی , رسول نظری , سیدمرتضی عظیم زاده , ارائه مدل کارآفرینی در حوزه ورزش سالمندی بر اساس نظریه داده بنیاد, مطالعات ناتوانی, دوره (10), شماره (138), سال (2020-9), صفحات (1-8)
  26. علی امیرحاجلو , رسول نظری , سیدمرتضی عظیم زاده , شناسایی مؤلفه های مدل تعالی برند ملی فوتبال ایران, رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی, دوره (7), شماره (24), سال (2019-5), صفحات (95-109)
  27. زهرا امینی روشن , سیدمرتضی عظیم زاده , مهدی طالب پور , مجید قشونی , تاثیر محتوای تبلیغ بر میزان توجه افراد با بررسی توان باند آلفا, علوم اعصاب شفای خاتم, دوره (8), شماره (2), سال (2020-5), صفحات (29-38)
  28. سیدمحمدجواد رضوی , مهدی طالب پور , سیدمرتضی عظیم زاده , رضا محمد کاظمی , شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر توسعه سرمایه انسانی در شرکت های تولیدی ورزشی ایران با رویکرد آنالیز چند معیاره و کپ لند, مدیریت منابع انسانی در ورزش, دوره (8), شماره (1), سال (2021-2), صفحات (1-17)
  29. سیدمرتضی عظیم زاده , کیانوش شجیع , فریده افروزی گروی , نقش تاکتیک‌های بازاریابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران), مدیریت ورزشی, دوره (9), شماره (4), سال (2018-2), صفحات (745-758)
  30. سیدمرتضی عظیم زاده , زهرا امینی روشن , مرتضی مداح , طاهره عظیم زاده , بررسی ارتباط بین قصد کارافرینانه با صلاحیت راه اندازی کسب و کار در بین دانشجویان, مطالعات تربیت بدنی و علوم ورزشی, دوره (3), شماره (1), سال (2018-6), صفحات (58-69)
  31. سیدمحمدجواد رضوی , سیدمرتضی عظیم زاده , ارائه مدل تأثیر تبلیغ توصیه ای و وفاداری به برند با نقش میانجیگری رفتار شهروندی برند بر ارزش ویژه برند اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی, رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی, دوره (4), شماره (15), سال (2017-2), صفحات (93-104)
  32. سیدمرتضی عظیم زاده , محمدعلی صاحبکاران , محمد مرادی , بررسی عوامل موثر بر رفتارشهروندی سازمانی در صنعت ورزش ایران: فراتحلیل مطالعات موجود, مطالعات مدیریت ورزشی, دوره (1), شماره (1), سال (2018-2), صفحات (1-10)
  33. سیدمرتضی عظیم زاده , سیدمحمدجواد رضوی , تداعیات برند و هویت برند با تأکید بر نقش میانجیگری رفتار شهروندی برند در میان کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و ارائه مدل ساختاری ارتقاء ارزش ویژه برند, رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی, دوره (5), شماره (19), سال (2018-3), صفحات (53-66)
  34. سیدمرتضی عظیم زاده , کیانوش شجیع , یاسر صفار , فریده افروزی گروی , تحلیل محتوا و روند مقالات مدیریت ورزشی چاپ شده در نشریات علمی - پژوهشی, مطالعات مدیریت ورزشی, دوره (1), شماره (43), سال (2017-9), صفحات (217-236)
  35. بهاره کاتوزیان , زهرا سادات میرزازاده , سیدمرتضی عظیم زاده , محمد کشتی دار , بررسی وضعیت درس تربیت بدنی دوره اول ابتدایی با استفاده از ماتریس swot, رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی, دوره (3), شماره (11), سال (2016-3), صفحات (47-56)
  36. یاسر احمدی , زهرا سادات میرزازاده , سیدمرتضی عظیم زاده , تحلیل رفتار خرید مصرف کننده نسبت به برندهای - خارجی پوشاک ورزشی, مدیریت و توسعه ورزش, دوره (7), شماره (3), سال (2018-12), صفحات (88-98)
  37. سیدمرتضی عظیم زاده , محمد مرادی , محمد مهدی اصغری , بررسی ارتباط جو سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی و نقش تعدیل‌کننده متغیرهای جمعیت‌شناختی, مطالعات مدیریت ورزشی, دوره (7), شماره (30), سال (2015-8), صفحات (121-138)
  38. محمد احسانی , سیدمرتضی عظیم زاده , اسدا... کردنائیج , هاشم کوزه چیان , برندا پیتز , بررسی ارتباط بین ویژگی های شخصیتی کارآفرینانه و ایجاد کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی, مدیریت ورزشی, دوره (7), شماره (1), سال (2015-5), صفحات (69-82)
  39. حمیدرضا گوهررستمی , سیدمرتضی عظیم زاده , حکیمه مهرعلی تبار , طراحی مدل رضایت شرکت کنندگان در ایستگاه های تندرستی پارک های شهر تهران, مدیریت و توسعه ورزش, دوره (2), شماره (7), سال (2016-3), صفحات (42-57)
  40. یاسر صفار , سیدمرتضی عظیم زاده , توسعه فرهنگ دوچرخه سواری در دانشگاه مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد, مدیریت و توسعه ورزش, دوره (1), شماره (10), سال (2017-9), صفحات (153-174)
  41. اسماء قانع سنگ آتش , زهرا سادات میرزازاده , سیدمرتضی عظیم زاده , حسین عبدالملکی , بررسی نقش سرمایه روانشناختی بر سرمایه اجتماعی دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه های مشهد, پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی, دوره (4), شماره (15), سال (2015-12), صفحات (95-106)
  42. یاسر صفار , سیدمرتضی عظیم زاده , آذر کفاش پور , تحلیل عوامل موثر در شکل دهی تصویر برند ورزشکاران حرفه ای, مدیریت و توسعه ورزش, دوره (4), شماره (1), سال (2016-11), صفحات (85-103)
  43. سیدمرتضی عظیم زاده , محمد احسانی , اسدا... کردنائیج , هاشم کوزه چیان , برندا پیتز , مدلی برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی, مدیریت و توسعه ورزش, شماره (1), سال (2014-7), صفحات (51-68)
  44. سیدمرتضی عظیم زاده , محمد احسانی , اسدا... کردنائیج , هاشم کوزه چیان , تبیین مدلی مفهومی برای ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی, مطالعات مدیریت ورزشی, شماره (22), سال (2014-4), صفحات (65-88)
  45. سیدمرتضی عظیم زاده , حمیدرضا گوهررستمی , تعیین انتظارات مخاطبان ایستگاههای تندرستی مستقر در پارکهای شهرداری تهران: مطالعه موردی، منطقه 6, پژوهش در علوم ورزشی, دوره (2), شماره (11), سال (2011-10), صفحات (45-56)
  46. سیدمرتضی عظیم زاده , محمد خبیری , حسن اسدی , تعیین ارتباط بین رفتار شهروندی سازمانی و شخصیت و نقش تعدیل کنندة متغیرهای جمعیت شناختی, مدیریت ورزشی, دوره (1), شماره (4), سال (2010-5), صفحات (27-42)

انگلیسی

  1. majid zahmati , Seyed Morteza Azimzadeh , Mohammad Saber Sotoodeh , امید عسگری , An eye-tracking study on how the popularity and gender of the endorsers affected the audience’s attention on the advertisement, Electronic Commerce Research, Volume (23), No (3), Year (2023-9), Pages (1665-1676)
  2. majid zahmati , Seyed Morteza Azimzadeh , Mohammad Saber Sotoodeh , Using Eye Tracking Technology to Investigation the Impact of Celebrity Athlete Endorsement on the Attention to Advertising, Journal of Advanced Sport Technology, Volume (3), No (2), Year (2020-2), Pages (61-70)
  3. Hasanain Hadi Bachay Alshiblawi , Mahdi Talebpour , Seyed Morteza Azimzadeh , Mohammad Keshtidar , Development of a strategic plan for the sport of futsal in Iraq, SPORT TK-Revista EuroAmericana de Ciencias del Deporte, Year (2022-2)
  4. Zahra Sadat Mirzazadeh , ARASH DAYANI , Seyed Morteza Azimzadeh , Mohammad Keshtidar , the relationship between competitive Advantage and strategic thinking in schools of physical Education in Iran, Indian Journal of Health Sciences and Care, Volume (8), No (2), Year (2021-5), Pages (95-101)
  5. zahra aminiroshan , Seyed Morteza Azimzadeh , Mahdi Talebpour , Majid Ghoshuni , The Effect of Sport Events Environments on Audience Attention to Advertising Using Brain Activity, Annals of Applied Sport Science, Volume (9), No (1), Year (2021-4)
  6. Amir Hossein Sepehrian , maliheh aghaei , Seyed Morteza Azimzadeh , The Role of TARP Factor in Social Network Advertising in Brand Awareness and Purchase Intention of Sport Brands, Annals of Applied Sport Science, Volume (8), No (5), Year (2020-7), Pages (1-8)
  7. Amir Hossein Sepehrian , Seyed Morteza Azimzadeh , Mohammad Keshtidar , Predicting the Power of Famous Sport Endorser Indices on the Tendency to Purchase Sporting and Non-porting Goods: A Quasi-experimental Study, New Approaches in Sport Sciences, Volume (2), No (3), Year (2020-6), Pages (163-182)
  8. Mehdi Nazemi , Seyed Morteza Azimzadeh , Mahdi Talebpour , D. Todd Donovan , Designing a Model of Micro Factor Affecting Personal Brand Development for Professional Athletes with Grounded Theory Approach, Annals of Applied Sport Science, Volume (8), No (2), Year (2020-11), Pages (1-10)
  9. kianoosh shajie , Mahdi Talebpour , Seyed Morteza Azimzadeh , Mohammad Keshtidar , Hadi Jabbari Nooghabi , Spectators on the Run: Factors Affecting Football Attendance in Iranian Football Matches, Annals of Applied Sport Science, Volume (8), No (1), Year (2019-12), Pages (1-13)
  10. maryam balali , Seyed Morteza Azimzadeh , Mohammad Keshtidar , brenda pitts , Explaining the Conceptual Model of Factors Affecting the Brand Identity of Handball, Annals of Applied Sport Science, Volume (8), No (2), Year (2019-8), Pages (1-9)
  11. zahra aminiroshan , Seyed Morteza Azimzadeh , Mahdi Talebpour , مجید قشونی , The Effect of Sport on Audience Attention to Advertising with Use of brain Activity, Annals of Applied Sport Science, Volume (8), No (5), Year (2020-7), Pages (1-9)
  12. seyed mohammadjavad razavi , Mahdi Talebpour , Seyed Morteza Azimzadeh , رضا محمدکاظمی , Enhancing technological innovation capabilities: The role of human capital in Iran\\\\\\\\\\\\\\\'s sports production firms, Annals of Applied Sport Science, Volume (7), No (3), Year (2019-8), Pages (31-40)
  13. Seyed Morteza Azimzadeh , seyed mohammadjavad razavi , Seyed Morteza Maddah , Enhancing Brand Performance based on Brand Orientation, Brand Identity and Brand Equity (Case study: the Sport and Youth General Office in Yazd), Journal of Advanced Pharmacy Education and Research, Volume (10), No (2), Year (2020-5), Pages (96-103)
  14. Seyed Morteza Azimzadeh , Zahra Sadat Mirzazadeh , mohammad deheshti , hosein alimohammadi , Modeling the Competitive Advantage of Iranian Soccer Clubs Based on the Team Reputation Considering the Satisfaction Level of Fans of the Selected Teams, Annals of Applied Sport Science, Volume (7), No (2), Year (2019-7), Pages (63-71)
  15. mohammad deheshti , Seyed Morteza Azimzadeh , Zahra Sadat Mirzazadeh , Hossein Ali Mohammadi , Designing the competitive advantage model to Iranian football club based on team reputation, SPORT TK-Revista EuroAmericana de Ciencias del Deporte, Volume (1), No (8), Year (2019-2), Pages (115-128)
  16. fatemeh gharaee , Mahdi Talebpour , Seyed Morteza Azimzadeh , Evaluate the Barriers to Attract Sponsors in the Sport: Industry of Khorasan Razavi, Modern Applied Science, Volume (11), No (9), Year (2017-8), Pages (69-74)
  17. reza rajabzadeh , Seyed Morteza Azimzadeh , Mahdi Salimi , Sara Ghasemi , Study of status and comparison website content of football premier league clubs in Iran, European Journal of Experimental Biology, Volume (5), No (12), Year (2015-12), Pages (18-24)
  18. R.Ramzaninejad , E.Malek Akhlagh , Seyed Morteza Azimzadeh , M.Reihani , Prioritise of strategic entrepreneurship dimensions of sports manufacturing industry of Iran, International Journal of Health, Physical Education and Computer Science in Sports, Volume (22), No (1), Year (2016-6), Pages (1-4)
  19. yaser ahmadi , Zahra Sadat Mirzazadeh , Seyed Morteza Azimzadeh , Designing a Model of Consumer Purchase Behavior towards Domestic Brands of Sports Apparel, Annals of Applied Sport Science, Volume (4), No (1), Year (2016-12), Pages (31-38)
  20. Seyed Morteza Azimzadeh , Brenda Pitts , Arash Sarvari MirAzizi , The Creation of Small and medium sized sport enterprises and the environmental factors affecting, International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, Volume (3), No (5), Year (2013-5), Pages (686-692)
  21. Seyed Morteza Azimzadeh , Brenda Pitts , Mohammad Ehsani , Asadollah Kordnaeij , The Vital Factors for Small and Medium Sized Sport Enterprises Start-ups, Asian Social Science, Volume (9), No (5), Year (2013-4), Pages (243-253)

مقالات ارایه شده در کنفرانس

فارسی

  1. کیانوش شجیع , مهدی طالب پور , سیدمرتضی عظیم زاده , محمد کشتی دار , رضا حیدری , تحلیل کیفی آسیب شناسی زمینه ای عوامل کانونی فوتبال حرفه ای ایران مورد مطالعه: داوران حرفه ای لیگ های برتر , پنجمین همایش ملی انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران , 2020-02-18
  2. امیرحسین سپهریان , سیدمرتضی عظیم زاده , محمد کشتی دار , بررسی تاثیر صحه گذاری ورزشکاران معروف بر تمایل به خرید کالاهای ورزشی , دومین همایش ملی برند با رویکرد هویت ورزش رضوی , 2019-11-28
  3. سحر عاقبتی , جواد غلامیان , سیدمرتضی عظیم زاده , بررسی و اولویت بندی شیوه هی تبلیغات پیشبردی برای جذب مشتریان در مجموعه های آبی مشهد , دومین همایش ملی برند در ورزش , 2019-11-28
  4. مجید زحمتی , سیدمرتضی عظیم زاده , محمد صابر ستوده , بررسی تاثیر صحه گذار ورزشی بر توجه دیداری در تبلیغات , دومین همایش ملی برند در ورزش , 2019-11-28
  5. مهدی ناظمی , سیدمرتضی عظیم زاده , مهدی طالب پور , طراحی مدل عوامل داخل زمین مؤثر بر توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد , دومین همایش ملی برند در ورزش , 2019-11-28
  6. فریبرز رمضانی , محمد کشتی دار , سیدمرتضی عظیم زاده , تحلیل انتظارات و نگرش های حاکم بر برند شخصی خادمیاران ورزشی آستان قدس رضوی و ارائه مدل مناسب , دومین همایش ملی برند در ورزش , 2019-11-28
  7. سیدمرتضی عظیم زاده , رحیم رمضانی نژاد , اسماعیل ملک اخلاق , محمد ریحانی , بررسی تاثیر کارافرینی استراتژیک در ایجچاد مزیت رقابتی برند تولیدات ورزشی , اولین همایش ملی برند در ورزش , 2015-12-16
  8. کیانوش شجیع , مهدی ناظمی , سیدمرتضی عظیم زاده , نقش بازاریابی بر اعتماد به برند در باشگاههای لیگ برتر فوتسال , اولین همایش ملی برند در ورزش , 2015-12-16
  9. یاسر احمدی , زهرا سادات میرزازاده , سیدمرتضی عظیم زاده , مقایسه رفتار خرید مصرفکنندگان نسبت به برندهای خارجی در مقابل برندهای داخلی پوشاک ورزشی , اولین همایش ملی برند در ورزش , 2015-12-16
  10. نسرین سلیمانی , سیدمرتضی عظیم زاده , سنجش میزان گرایش به بازار حامیان مالی ورزش شهر مشهد و ارتباط آن با گرایش به بازار ورزش , اولین همایش دوسالانه ملی "بازاریابی:فرصت ها و چالش ها" , 2014-04-30
  11. حسن مظفری , حسن شمس ابادی , سیدمرتضی عظیم زاده , بررسی رابطه بین فرهنگ بازاریابی و اثربخشی بازاریابی در مجموعه های آبی شهر مشهد , اولین همایش ملی بازاریابی: فرصت ها و چالش ها , 2014-04-30
  12. مجید خورسندی علیپور , ، امین میربلوکی , سیدمرتضی عظیم زاده , بررسی تاثیر اینترنت بر بازاریابی ورزشی , اولین همایش ملی بازاریابی: فرصت ها و چالش ها , 2014-04-30
  13. سیدمرتضی عظیم زاده , محمد احسانی , اسدا... کردنائیج , نقش مهارت های کارآفرینانه در ایجاد کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی , اولین همایش ملی رویکردهای نوین در ورزش و تربیت بدنی , 2014-02-19
  14. سیدمرتضی عظیم زاده , محمد خبیری , حسن اسدی , تعیین ارتباط بین شخصیت و رفتار شهروندی سازمانی و نقش تعدیل کننده متغیرهای جمعیت شناختی , اولین کنفرانس ملی مدیریت رفتار شهروندی سازمانی , 2008-11-10

انگلیسی

  1. zahra aminiroshan , Seyed Morteza Azimzadeh , Mahdi Talebpour , مهدی قشونی , comparison of brand responses to type of advertising and interest in sport based on attantion index , International conference on Applied Exercise and Sport Science , 2021-03-11
  2. Mahdi Salimi , Mohammad Keshtidar , Zahra Sadat Mirzazadeh , Omid Ali Kharazmi , Seyed Morteza Azimzadeh , Designing a Brand Model for the City of Mashhad: Reference to Sports Functionality , International conference on Applied Exercise and Sport Science , 2021-03-12
  3. Masoud Darabi , Seyed Morteza Azimzadeh , Mohammad Keshtidar , حوریه دهقان پوری , مانوس کلادس , Identify important factors in the design of sports product packaging from the perspective of experts , international conference on Applied Exercise and sport science ( ICAESS) , 2021-03-11
  4. Reza Heydari , Mohammad Keshtidar , Seyed Morteza Azimzadeh , Mahdi Talebpour , هاوانتی رامکینسون , Heritage sports tourism: Identification and leveling of factors affecting the development of heritage sports tourism in Iran , 1st international on sport sciences & interdisciplinary research / semi- virtual , 2021-11-12
  5. fariborz ramezani , Mohammad Keshtidar , Seyed Morteza Azimzadeh , Zahra Sadat Mirzazadeh , Designing a personal brand model for teacher pshysical education in Iran , International conference on Applied Exercise and Sport Science , 2021-03-11
  6. malihe sadat aghaei shahri , Seyed Morteza Azimzadeh , وحید ساعتچیان , Strategies and consequences resulted from management context of Mashhad city& aquatic water parks: A qualitative approach , 11th International Congress on Sport Sciences , 2018-05-12
  7. نیلوفر رحمانپناه , Seyed Morteza Azimzadeh , وحید ساعتچیان , Market research in sports businesses: Creating entrepreneurial marketing and brand image in the minds of customers , 11th International Congress on Sport Sciences , 2018-05-12
  8. Mahsa Mortezaeian , Seyed Morteza Azimzadeh , وحید ساعتچیان , Grounded Approach of Developmental Strategies and Implications of Physical Education Course in Primary Schools of Tehran , 11th International Congress on Sport Sciences , 2018-05-12
  9. Davood Moodi , Seyed Morteza Azimzadeh , وحید ساعتچیان , Pathology of South Khorasan Province Sports Board , 11th International Congress on Sport Sciences , 2018-05-12
  10. Bahador Azizi , Seyed Morteza Azimzadeh , وحید ساعتچیان , Designing a Paradigm Model for Soccer Schools Management , 11th International Congress on Sport Sciences , 2018-05-12
  11. fariborz ramezani , Seyed Morteza Azimzadeh , وحید ساعتچیان , Qualitative analysis of managerial challenges for Mashhad private swimming pools , 11th International Congress on Sport Sciences , 2018-05-12
  12. Seyed Morteza Azimzadeh , M. Ehsani , A. Kordnaeij , H. Kozechian , IDENTIFYING CONCEPTUAL MODEL FOR SMALL AND MEDIUM SIZED SPORT ENTERPRISES , The 3rd International Conference on Sport and Exercise Science , 2012-02-07